اخبار

شرکت سرمایه گزاری گری اسکیل در حال برنامه‌ریزی برای گسترش محصولات خود در اروپا است

مدیر دارایی‌های دیجیتال گری اسکیل Grayscale Investments در حال برنامه‌ریزی برای گسترش محصولات خود در اروپا است تا از تقاضای فزاینده سازمانی برای ارزهای دیجیتال در منطقه استفاده کند.

در مصاحبه با بلومبرگ، Sonnenshein گفت که این شرکت در حال برگزاری جلساتی با شرکای محلی است تا در مورد چگونگی عرضه مجموعه محصولات Grayscale در منطقه بحث کند. این شرکت هیچ برنامه قطعی در مورد اینکه کدام صرافی ها و کشورها در ابتدا مورد حمایت قرار خواهند گرفت، انجام نداده است، اگرچه Grayscale قصد دارد آزمایش های آزمایشی را در چندین بازار در سراسر اتحادیه اروپا راه اندازی کند.

Sonnenshein توضیح داد که Grayscale در تعیین عرضه محصول خود به رفتارهای سرمایه گذاران و مقررات محلی نگاه می کند. او گفت: «اگرچه اتحادیه اروپا یکپارچه است، اما ما کل بازار اروپا را در واقع یک بازار نمی‌دانیم.» در عوض، ما در مورد هر یک از مراکز مالی و مراکز مالی که در نهایت در آنها راه اندازی می کنیم، بسیار متفکر و بسیار روشمند عمل خواهیم کرد.

Grayscale با بیش از 35.7 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت تا روز دوشنبه بزرگترین مدیر صندوق رمزنگاری جهان است. Grayscale Bitcoin Trust، که تحت نماد GBTC معامله می‌شود، نزدیک به 25.8 میلیارد دلار دارایی جمع کرده است. در همین حال، صندوق قرارداد هوشمند اخیرا راه اندازی شده که اتریوم را بیش از 3.7 میلیون دلار تحت مدیریت دارد.

در اینجا نگاهی به 14 صندوق سرمایه گذاری رمزنگاری دارایی شرکت گری اسکیل داریم.
$BAT $BCH $BTC $ETC $ETH $FIL $LINK $LPT $LTC $MANA $SOL $XLM $ZEC $ZEN

منبع:کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا