اخبار

دلیل کاهش ارزش بازار USDT چیست؟

شرکت stablecoin روز جمعه گزارش داد که تتر در حال کاهش دارایی های اوراق تجاری خود مطابق با برنامه ها است. طبق اهدافی که در ماه گذشته برای اولین بار افشا شد، به مبلغ هدف 8.4 میلیارد دلار در اوراق تجاری رسیده است و در آینده نزدیک به کاهش دارایی های خود ادامه خواهد داد.

در 31 ژوئیه، 5 میلیارد دلار از دارایی های اوراق تجاری تتر منقضی می شود و این شرکت با ارزش 3.5 میلیارد دلار در پرتفوی خود باقی می ماند. در این گزارش تاکید شده است که در نتیجه، ذخایر خزانه داری بخش بیشتری از ذخایر شرکت را تشکیل می دهد.

تتر استیبل کوین USDT تا 31 مارس حدود 20.1 میلیارد دلار پشتوانه اوراق تجاری داشت. نظر اطمینان سه ماهه شرکت بیان کرد که درصد اوراق تجاری در ذخایر آن در حال کاهش است و ذخایر آن به طور کامل پشتیبانی می شود.

استیبل کوین در ماه مه در بحبوحه تلاطم گسترده بازار برای مدت کوتاهی از بین رفت. در 15 ژوئن، دو روز پس از اینکه پلتفرم وام‌دهی ارزهای دیجیتال سلسیوس اعلام کرد که برداشت‌ها را متوقف می‌کند، تتر بیانیه‌ای صادر کرد تا شایعاتی را مبنی بر اینکه 85 درصد از این سبد اوراق بهادار آسیایی و چینی با تخفیف قابل‌توجهی معامله می‌شود، رد کرد. تتر در آن زمان اعلام کرد که هدفش کاهش سبد اوراق تجاری به صفر است. ارزش بازار USDT چند روز بعد به کمترین میزان در هشت ماه گذشته رسید و به زیر 70 میلیارد دلار رسید.

منبع:کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا