اخبار

موسسه سرمایه گزاری اسکای بریج همه دارایی خود را روی کریپتو سرمایه گزاری می کند.

موسسه سرمایه‌گذاری اسکای بریج کپیتال

در حال کار بر روی متمرکز کردن اکثر دارایی های تحت مدیریت خود  به دارایی های دیجیتال است، زیرا این بخش نشان دهنده “رشد فوق العاده” برای شرکت است.

صندوق تامینی توسط آنتونی اسکاراموچی، سیاست مدار سابق ایالات متحده در سال 2005 تأسیس شد و برای اولین بار در اواخر سال 2020 به بیت کوین  پرداخت. این شرکت همچنین دارای پولی است که در سایر صندوق های تامینی، شرکت های فناوری خصوصی  و املاک و مستغلات مستقر شده است. دارایی  شرکت اسکای بریج حدود 7.3 میلیارد دلار گزارش کرده است.

Skybridge اکنون یک صندوق 7 میلیون دلاری بیت کوین را مدیریت می کند و به طور فعال برای به دست آوردن یک صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین مورد تایید کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) کار می کند.

اسکاراموچی در صحبت با بلومبرگ در پیش از کنفرانس سالانه جایگزین های SkyBridge (SALT) در این هفته، گفت که این شرکت در حال تغییر موقعیت خود است تا “در نهایت یک مدیر دارایی و مشاور برجسته ارزهای دیجیتال باشد.”

«ما در طول همه‌گیری تصمیم گرفتیم که کل مجموعه خود را مجدداً حفظ کنیم. یک دنیای قبل از همه‌گیری و یک جهان پس از همه‌گیری وجود دارد، و یک جهان پس از همه‌گیری کسری‌های دولت بسیار بیشتری دارد – عدم اطمینان در ارتباط با رشد بسیار بیشتر است.»
ما فکر می کنیم که بازارهای ارزهای دیجیتال رشد فوق العاده ای را نشان می دهند. مطمئناً با نوسانات همراه است، اما من فکر می کنم طی سه تا پنج سال، ما آن مسیر را می رویم.»

جان دارسی، مدیر توسعه کسب و کار اسکای بریج، خاطرنشان کرد که تمرکز فزاینده این شرکت بر کریپتو به دلیل “کاهش شدید بخش اعتبار” پورتفولیوی مدیران صندوق تامینی شرکت ایجاد شده است.

به دنبال سرمایه‌گذاری، این شرکت اکنون به دنبال تخصیص در بسیاری از دارایی‌های رمزنگاری و پروژه‌های بلاک چین است.

کاری که ما تصمیم گرفتیم انجام دهیم این بود که بخشی از سرمایه ای که قبلاً به مدیران اعتباری تخصیص داده شده بود، مستقیماً در دارایی های رمزنگاری مانند بیت کوین و اتریوم سرمایه گذاری کنیم.

این اظهارنظرهای صعودی تنها چند هفته پس از آن بیان شد که اسکاراموچی اشاره کرد که صنعت بلاک چین آینده بسیار روشنی دارد اما برخی از سیاستمداران “کاملاً منفور” ایالات متحده نگران هستند که می توانند رشد بخش محلی را مختل کنند.

منبع:کوین تلگراف

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا