اخباررمزارز

قیمت بیت کوین به 43.5 هزار دلار کاهش یافت، اما داده ها و ساختار بازار چیز دیگری را نشان می دهد.

قیمت بیت کوین پایین تر از سطح حمایت کلیدی سقوط کرد، اما داده ها نشان می دهد که نزول در 6 آوریل می تواند فرصت خرید دیگری برای گاوها باشد.

بیت کوین (BTC) در تلاش برای شکستن مقاومت 47000 دلاری بوده است و حتی با افت 6 آوریل به زیر 44000 دلار، هنوز شواهد فزاینده ای وجود دارد که ساختار بازار سالم است.

در 3 دسامبر 2021، بیت کوین اصلاحی 25.6 درصدی را آغاز کرد که 18 ساعت به طول انجامید و با 42360 دلار به اوج خود رسید. چهار ماه بعد، قیمت 18 درصد زیر 56650 دلار باقی ماند و در 2 دسامبر 2021 بسته شد.

در این دوره چیزهای زیادی تغییر کرده است و شواهد محکمی از بخش‌های دیگر این بخش آمده است. بین 15 فوریه و 2 آوریل 2022، شرکت توسعه نرم افزار سازمانی MicroStrategy اعلام کرد که 4197 بیت کوین را خریداری کرده است.

بر اساس داده های Glassnode، جریان ورودی به صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین کانادا (ETF) نیز به بالاترین حد خود رسیده است. این وسایل سرمایه گذاری در کانادا دارایی های خود را از ژانویه به 6594 بیت کوین افزایش داده اند و به بالاترین سطح تاریخی 69052 بیت کوین تحت مدیریت رسیده اند. Purpose Bitcoin ETF، یک ابزار نقدی، در حال حاضر دارایی به ارزش 1.68 میلیارد دلار است.

در میان موج خریداران اخیر، Terra’s Luna Foundation Guard (LFG) است که ماموریت به دست آوردن 3 میلیارد دلار بیت کوین به عنوان ذخیره برای استیبل کوین TerraUSD (UST) دارد.

تعداد بیت کوین های در گردش به پایین ترین میزان خود رسیده است.

نمودار بالا نشان دهنده هولدرهای بیت کوین است که دارایی خود را در 12 ماه گذشته علاقه به اندوخته کردن داشتهو کوین های خود را چا به جا نکرده اند.

معامله گران نگران خطر نزولی هستند.

در حال حاضر، به نظر می رسد بیت کوین فاقد قدرت لازم برای شکستن مقاومت 47000 دلاری است، اما معامله گران باید از مشتقات برای سنجش احساسات سرمایه گذاران حرفه ای استفاده کنند.

به نظر می‌رسد که گاوها آمادگی بیشتری برای مقابله با مقاومت قیمتی 47000 دلاری دارند، با توجه به ساختار خوب بازار که با عدم وجود اغراق‌آمیز خریداران مشخص می‌شود و این شانس موفقیت بیشتری را فراهم می‌کند.

سخن آخر

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و تجاری مستلزم ریسک است. هنگام تصمیم گیری باید تحقیقات خود را انجام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا