اخباررمزارز

بیت کوین اکنون توسط دو غول فناوری اوکراین پذیرفته شده است.

بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال اکنون به عنوان شیوه پرداخت در دو مورد از بزرگترین خرده فروشان محصولات فناوری اوکراین پذیرفته می شوند.

مشتریان اکنون می توانند محصولات هر خرده فروش را با استفاده از بیت کوین از فروشگاه های آنلاین آن یا از مجموعا بیش از 100 فروشگاه فیزیکی خریداری کنند.

طبق گزارشی از رسانه اوکراینی Obozrevatel، پرداخت های بیت کوین در هر دو شرکت از طریق ارائه دهنده پایانه فروش کریپتو، WhitePay، تسهیل می شود.

هنگام پرداخت آنلاین، مشتریان می توانند از طریق یک فرم خرید، با ارز دیجیتال هزینه را پرداخت کنند. به صورت حضوری، سیستم پایانه فروش WhitePay یک QR مربوط به رسید تراکنش چاپ می کند.

رسید شامل جزئیات مربوط به نوع تراکنش، شبکه، کمیسیون های پرداخت شده، نرخ ارز و مدت زمان تراکنش است.

گلب اودویچنکو، مدیر عامل Whitepay گفت که این همکاری اوکراین را برای بازار دارایی دیجیتال آماده می کند.

او توضیح داد: “اولین سالی نیست که اوکراین از نظر تعداد صاحبان ارزهای دیجیتال در جهان و حجم معاملات پیشتاز است. ما گزینه‌های بیشتری را برای استفاده از دارایی‌های رمزارزی در اختیار خریداران قرار می‌دهیم.”

با این حال، پذیرش کریپتو در اوکراین از زمانی که این کشور توسط روسیه مورد تهاجم قرار گرفت، رشد کرده است. معاون نخست‌وزیر این کشور برای حمایت از آرمان خود از سراسر جهان درخواست کمک‌های ارزهای دیجیتال کرد و بیش از ۱۰۰ میلیون دلار کمک به دست آورد.

به گفته معاون وزیر تحول دیجیتال اوکراین، این کمک‌ها برای حمایت از تلاش‌های جنگی اوکراین «ضروری» بود.

در ماه مارس، رئیس جمهور زلنسکی لایحه قانونی قانونی ارزهای دیجیتال را امضا کرد، در حالی که نهادهای نظارتی خاصی را برای نادیده گرفتن این بخش تعیین کرد.

منبع:کریپتوپتیتو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا