مقالات

پروژه های Web3 باید ارزشی فراتر در بلاک چین ارائه دهند.

پروژه های Web3  صحنه دیجیتال فعلی هستند، با هزاران شرکت جدید که هر روز در تلاش برای عبور از این موج جهانی با عرضه محصولات خود هستند. متأسفانه، واقعیت نشان داده است که بسیاری از این پیشنهادات هیچ ارزش ملموسی برای بازیکنان یا پایگاه های کاربری خود ارائه نمی دهند.

در عوض، آنها بر تبلیغات سطحی ارزهای دیجیتال، NFTها و کلمات رایج مرتبط تکیه می کنند، روشی به ظاهر غیر طبیعی برای پیگیری رشد کاربر. در حال حاضر، این تلاش ها منجر به موفقیت های کوتاه مدت و نه رشد پایدار می شود.

برای اطمینان از اینکه پروژه‌ها بر پایه‌هایی ساخته می‌شوند که ارزش بلندمدت را ایجاد می‌کنند، استارت‌آپ‌ها تشویق می‌شوند از رویدادهایی که منجر به  رشد می شود، درس بگیرند. در این مثال، پروژه هایی که از فروپاشی جان سالم به در بردند، وابسته به هیاهوی صنعت نبودند. در عوض، پروژه‌هایی که زنده شدند، آنهایی بودند که رویکردی محصول محور را برای به دست آوردن ارزش طبیعی در حال رشد، خواه از طریق یک تجربه پیشرفته، توسعه جامعه یا ایجاد داستان‌های تولید شده توسط بازیکنان دیگر، اتخاذ کردند. پیشرو این دور از پروژه‌ها، Cryptogende Verse است، یک استارت‌آپ در بازار بازی‌های متاورس که بر مفهوم سه‌گانه تکیه می‌کند تا ارزش پروژه را بالاتر از مبنای آن بر روی بلاک چین قرار دهد.

این بازی با هدف تبدیل شدن به یک ماجراجویی چند نفره در مقیاس جهانی، بر فناوری بلاک چین تکیه دارد تا گسترش طبیعی بازی‌های ویدیویی آنلاین را امکان‌پذیر سازد، مفاهیم پایه‌های جهانی بازیکنان و جریان‌های بی‌پایان محتوای آنلاین را با هم ترکیب کند. بنابراین، حتی با  رشد پروژه،که همانطور که شواهد تاریخی نشان می‌دهد، افزایش مالکیت در پایگاه‌های بازیکنان را ادامه خواهد داد. در نظر بگیرید که در مورد هر تجربه آنلاین محبوب، همیشه تعداد زیادی از کاربران آماده و مایل به خرید منحصر به فرد ترین دارایی های درون بازی هستند.

در مجموع، این ویژگی‌ها پروژه‌ها را قادر می‌سازد تا سطح بالایی از جزئیات، وفاداری و عملکرد را به بازیکنان ارائه دهند.   طراحی، Cryptagende متکی بر یک دنیای مجازی پیچیده است که با چندین حالت آنلاین، اسلحه، شخصیت، ماموریت و وسایل نقلیه برای ایجاد ارزش است. همانطور که در سازگاری پروژه و دلبستگی به خود تجربیات مشهود است. هدف این است که جامعه رشد کند تا احساس خانوادگی به خود بگیرد و بعداً به مکانی دلپذیر برای فرار از تله‌های دنیای واقعی تبدیل شود. می توان با بازی های آنلاین مورد علاقه طرفداران مانند Overwatch و Dota مقایسه کرد، جایی که یک بازیکن  سلیقه و تمایل به خرید آیتم های درون بازی را ایجاد می کند. در این مورد، قیمت و تقاضا به جای اینکه توسط دستکاری بیرونی یا تبلیغات توکن هدایت شوند، توسط خود شخص هستند.

منبع:cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا