مقالاتاخبارترید و ماینینگ

سیف مون از تمایل خود برای همکاری با بیت گرت در نقشه راه آینده خود خبر داد

در ماههای اخیر توسعه سریع بلاک چین Bitgert و صرافی متمرکز آن جز هیجان‌انگیزترین پیشرفت‌های بازار ارز دیجیتال هستند.

Bitgert به دلیل سرعت بالای تیمش در ارائه نقشه راه در جامعه رمزنگاری محبوبیت بیشتری پیدا می کند. تنها در ۷ ماه پس از راه‌اندازی، Bitgert به یکی از بزرگترین پروژه‌ها از نظر کاربردی بودن تبدیل شد و از بسیاری از پروژه‌های رمزنگاری از جمله Safemoon پیشی گرفت. در واقع، جامعه Safemoon به کوین Bitgert پیوسته است زیرا آنها طرحهای نقشه راه آن را دوست دارند و می خواهند با بیت گیرت همکاری کنند.

بیتگرت

تیم Bitgert در زمینه تحویل محصولات رکوردها را شکسته است، این یکی از دلایلی است که سرمایه‌گذاران بازار رمزارز را به سمت خود می کشاند. تنها در 120 روز پس از عرضه اولیه سکه، تیم Bitgert +5 محصولاتی از جمله فرآیند staking را وارد بازار کردند. اما توسعه سریع بلاک چین Bitgert و صرافی متمرکز هیجان‌انگیزترین پیشرفت‌ها هستند.

بلاک چین بدون هزینه گاز Bitgert در اواسط فوریه 2022 راه اندازی شد و هنوز هم باعث ایجاد موج شوک در صنعت شد. این اولین بلاک چین بدون گاز است که یکی از دلایلی است که بسیاری از اعضای جامعه کریپتو از جمله سرمایه گذاران Safemoon به Bitgert می پیوندند. Bitgert CEX به زودی راه اندازی می شود و تیم آن قول داده است که امسال بیش از 10 محصول را اضافه کند. محقق شدن سریع نقشه راه بزرگترین دلیلی است که Bitgert داغترین کوین در بازار ارزهای دیجیتال است.

صرافی Centcex

سه ماه گذشته پتانسیل عظیم پروژه Centcex را ثابت کرده است. این تیم نشان داده است که می توانند تحقق نقشه راه را که در بازه زمانی کوتاه وعده داده شده ارائه دهند. در حال حاضر، یکی از محصولات کلیدی، صرافی Centcex، در حال توسعه است و می تواند در اوایل سه ماهه دوم عرضه شود. طبق نقشه راه Centcex، محصولات بیشتری از جمله برنامه‌های سهام‌داری عرضه می‌شوند.

اگرچه تیم Centcex به تازگی توسعه نقشه راه را آغاز کرده است، آنها تاکنون دستاوردهای چشمگیری داشته اند. رشد و توسعه سریع باعث شده است که ارزش بازار و قیمت پروژه Centcex نیز به سرعت رشد کند. Centcex یکی از پروژه هایی است که باید در سال 2022 تماشا کرد، با محصولات بیشتری در راه است و سرمایه گذاران از 100٪ درآمد سهام APY لذت می برند.

 

سیف مون

پروژه Safemoon توسط برخی از رقبای کلیدی از جمله Bitgert پشت سر گذاشته شده است. اگرچه تیم Safemoon با موفقیت Safemoon V2 را راه اندازی کرده است، اما این دومین محصول بزرگ پس از عرضه کیف پول SFM بود. پروژه های بیشتری در نقشه راه هنوز راه اندازی نشده اند، از جمله بورس Safemoon. در واقع، یکی از دلایل شکایت کلاسیک فعلی Safemoon، تحویل کند نقشه راه است.

Safemoon کارهای زیادی برای رسیدن به رقبایی مانند Bitgert دارد که از نظر ارائه نقشه راه بسیار عقب مانده اند. تیم باید مبادله و سایر محصولات را به موقع تحویل دهد. با این حال، پروژه بسیار مورد انتظار SFM Project Phoenix ممکن است در صورت موفقیت، این روند را تغییر دهد. اما Safemoon هنوز باید گاز سریعتر و ارزانتر Bitgert را شکست دهد.

منبع : Analytics

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا