اخبار

Binance.US مجوز انتقال پول در پورتوریکو را دریافت کرد.

پورتوریکو چهارمین حوزه قضایی در آمریکا است که مجوز انتقال پول را به صرافی ارز دیجیتال Binance اعطا می کند.

سایر ایالت هایی که مجوزهای عملیاتی را برای Binance.US صادر کرده اند عبارتند از وایومینگ، کانکتیکات و ویرجینیای غربی. Binance.US به عنوان دومین تلاش توسط Changpeng Zhao، مدیر عامل بایننس برای ارائه خدمات به سرمایه گذاران در ایالات متحده راه اندازی شد، زیرا این کشور به دلیل نگرانی های نظارتی، فعالیت های اولیه Binance را ممنوع کرد.

مجوز جدید از پورتوریکو دیدگاه CZ را تقویت می کند که “در همه جا مجوز دریافت می کند.” طبق این اطلاعیه، مجوز انتقال پول توسط دفتر کمیسیون مؤسسات مالی پورتوریکو (OCIF) به Binance.US اعطا شد. برایان شرودر، مدیرعامل Binance.US ضمن تاکید بر قصد شرکت برای دریافت مجوزهای عملیاتی در تمام 50 ایالت و قلمرو ایالات متحده، گفت که “پورتوریکو، به ویژه، بازار مهمی برای رشد ارزهای دیجیتال است.”

به عنوان یک فرستنده پول، Binance.US مجاز به دریافت و انتقال وجه بین کاربران در پلتفرم است. در 6 آوریل، Binance.US اولین سرمایه گذاری خارجی خود را تکمیل و پس از جمع آوری بیش از 200 میلیون دلار از سرمایه گذاران مختلف، از جمله Circle Ventures، به ارزش 4.5 میلیارد دلاری رسید.

این شرکت قصد دارد بودجه اخیر را برای بهبود سیستم های موجود و راه اندازی مجموعه جدیدی از محصولات هدایت کند. این اطلاعیه همچنین تاکید می کند که Binance.US در 45 ایالت و هفت منطقه فعالیت می کند.

بایننس برای فعالیت در ابوظبی موافقت اصولی دریافت کرد. آرزوی برای انجام تجارت به عنوان یک نهاد نظارتی، در خاورمیانه نیز شاهد پیشرفت مثبتی بوده است. در 10 آوریل، ابوظبی به سومین حوزه قضایی در خاورمیانه تبدیل شد که مجوز اصولی بایننس را برای فعالیت به عنوان یک صرافی کنترل شده رمزنگاری دارد. پیش از این، این صرافی از بحرین و دبی تاییدیه دریافت کرده بود. همانطور که کوین تلگراف قبلا گزارش داده بود، تاییدیه بازار جهانی ابوظبی (ADGM) به بایننس اجازه می دهد تا به عنوان یک دلال-فروشنده در دارایی های دیجیتال، از جمله ارزهای دیجیتال، فعالیت کند.

منبع:cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا