رمزارزاخبار

67 درصد از نگهدارنده‌های کاردانو در زیر آب هستند و اکثر آنها کمتر از 1 سال پیش خرید انجام داده اند.

67 درصد از نگهدارنده‌های کاردانو در زیر آب هستند.

قیمت‌های ADA به سمت یک دلار کاهش می‌یابد، و با کاهش سود، دارندگان بیشتری را در وضعیت قرمز قرار می‌دهد.

با کاهش قیمت‌های Cardano (ADA) به سطح روانشناختی یک دلاری، سرمایه‌گذاران بیشتری با حفظ دارایی دیجیتال خود را با ضررهای غیرقابل تحقق می‌بینند. توکن ADA کاردانو یک هفته نزولی داشته است. از روز دوشنبه، قیمت 11.4 درصد کاهش یافته است و در نتیجه دارندگان بیشتری در قرمز قرار دارند.

مهمتر از آن، ADA اکنون 64.7% کمتر از بالاترین قیمت تاریخ 2 سپتامبر یعنی 3.09 دلار است و در صورت ادامه روند در چند روز آینده در خطر سقوط به زیر یک دلار قرار دارد. بر اساس شاخص IntoTheBlock’s in/out of money، بیش از دو سوم یا 67 درصد از دارندگان ADA زیر آب هستند.

یک چهارم سرمایه گذاران کاردانو سبز هستند و 9 درصد از آنها در نقطه سر به سر هستند. این اندیکاتور میانگین هزینه خرید توکن ها را مشخص می کند و آن را با قیمت فعلی که در زمان نوشتن 1.09 دلار بود مقایسه می کند. ارائه دهنده تجزیه و تحلیل گزارش داد که 3.41 میلیون آدرس ADA قرمز هستند در حالی که فقط 1.25 میلیون آدرس سبز هستند.

یک متریک مرتبط مقدار زمانی است که توکن نگه داشته شده است. اکثریت قریب به اتفاق، یا 76 درصد از دارندگان ADA، آن را بین یک تا 12 ماه نگه داشته اند. فقط 11 درصد از سرمایه گذاران Cardano این توکن را برای بیش از یک سال نگه داشته اند و اینها کسانی هستند که هنوز سود دارند. از نقطه نظر فنی، ADA به روند نزولی تبدیل شده است و می تواند به سرعت به نقطه پایین سال 2022 و حدود 0.80 دلار خود که در اواسط ماه مارس رخ داد، بازنگری کند.

این امر حتی سرمایه‌گذاران بیشتری را به سمت قرمزی فرو می‌برد مگر اینکه با ضرر بفروشند. کاهش قیمت‌ها می‌تواند به این دلیل باشد که شبکه انتظارات زیادی را که در مورد راه‌اندازی قراردادهای هوشمند تعیین شده بود برآورده نمی‌کند. از نظر تعداد برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps)، کاردانو هنوز تا حدودی یک سرزمین بایر است، با گزارش DefiLlama که فقط ده پروتکل مالی غیرمتمرکز (DeFi) در شبکه اجرا می‌شود که مجموعاً ارزش آن حدود 233 میلیون دلار است. با این حال، چارلز هاسکینسون، یکی از بنیانگذاران Cardano، معتقد است که بسیاری از DApp های Cardano منتظر راه اندازی هارد فورک Vasil در ماه ژوئن هستند. مرحله “Basho” نقشه راه ارتقاء Cardano بر مقیاس پذیری و قراردادهای هوشمند با فناوری جدیدی به نام Hydra تمرکز خواهد کرد تا توان عملیاتی شبکه را حتی بیشتر افزایش دهد.

منبع:کوین تلگراف

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا