اخبارترید و ماینینگمقالات

آلت‌کوین‌های با ارزش بازار کوچک بهبود می‌یابند زیرا معامله‌گران بیت‌کوین قصد دارند 60 هزار دلار را بازپس بگیرند.

تثبیت بیت کوین زیر 60000 دلار چراغ سبز را به آلتکوین هایی مانند ROSE، YGG و AST نشان داده است.

بردباری دارندگان بیت کوین همچنان در 17 نوامبر مورد آزمایش قرار می گیرد، زیرا تعداد زیادی از معامله گران برای رشد و بالاتر بردن قیمت از 59000 دلار تلاش می کنند. این سطح به خوبی توسط گاوهای بازار دفاع شده است، اما تحلیلگران همچنان منتظر هستند تا سطح 63000 دلار به عنوان حمایت بازپس گرفته شود تا شاهد به پایان رسیدن افت قیمت باشیم.

در حالی که بیشتر تمرکزهای اخیر بر روی بیت کوین و مسائل مربوط به صندوق های قابل معامله در مبادلات بیت کوین (ETF) بوده است، بازار آلت کوین کمی تسکین یافته است و تعداد انگشت شماری توکن به سمت رشد بیشتر از بالاترین رکوردهای تاریخی خود (در تاریخ 17 نوامبر) رفته اند.

7 سکه برتر با بیشترین تغییر در قیمت 24 ساعته:

 

داده‌های تریدینگ ویو نشان می‌دهد که سه مورد از بزرگترین سودآوران در 24 ساعت گذشته شبکه Oasis (ROSE)، بازی‌های  (YGG) و AirSwap (AST) بوده‌اند.

شبکه Oasis یک صندوق توسعه 160 میلیون دلاری راه اندازی می کند

 

شبکه Oasis (ROSE) یک پلت فرم بلاک چین متمرکز بر حریم خصوصی است که برای امور مالی شفاف و ایجاد اطلاعات اقتصادی مسئولانه طراحی شده است.

داده های VORTECS™ از Cointelegraph Markets Pro شروع به شناسایی چشم انداز صعودی برای ROSE در 15 نوامبر، قبل از افزایش اخیر قیمت کردند.

این پیش بینی VORTECS™، به دلیل یک مقایسه الگوریتمی از شرایط تاریخی و فعلی بازار است که ترکیبی از چند عامل از جمله احساسات بازار، حجم معاملات، تغییرات اخیر قیمت و فعالیت توییتر به دست آمده است.

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می شود، امتیاز VORTECS™ برای ROSE در 15 نوامبر شروع به افزایش کرد و حدود 29 ساعت قبل از افزایش 37 درصدی قیمت در روز بعد، به بالاترین سطح یعنی 75 رسید.

رشد ناگهانی ROSE زمانی رخ داد که پروژه 160 میلیون دلاری صندوق توسعه اکوسیستم Oasis را اعلام کرد که “به حمایت و انجام رسیدن پروژه های طراحی شده در Oasis اختصاص دارد.”

Yield Guild Games اکوسیستم خود را ارتقا می دهد

 

Yield Guild Games (YGG) یک انجمن بازی های درآمدزا (P2E) و سازمان مستقل غیرمتمرکز (DAO) است که در جنبه‌های مختلف صنعت بازی مبتنی بر بلاک چین و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) مشارکت و سرمایه‌گذاری می‌کند.

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهند که پس از رسیدن به پایین‌ترین سطح قیمت یعنی 5.93 دلار در 16 نوامبر، قیمت YGG در یک شب 32.7 درصد افزایش یافت و به بالاترین قیمت روزانه یعنی 7.87 دلار در 17 نوامبر رسید زیرا حجم معاملات 24 ساعته آن 110 درصد افزایش یافت و به بالاترین سطح خود 140.5 میلیون دلار رسید.

نمودار 4 ساعته YGG/USDT. منبع: TradingView:

افزایش سریع قیمت YGG زمانی اتفاق افتاد که این پروژه مشارکت‌های جدید و ادغام‌های بین پلتفرمی را تضمین کرد، از جمله پیوستن اخیرش به Satoshi’s Legions و آماده‌سازی برای راه‌اندازی آتی Thetan’s Arena.

Airswap دکس (dex) جدید خود را راه اندازی کرد

Airswap (AST) یک پروتکل معاملاتی غیرمتمرکز و همتا به همتا (P2P) در شبکه اتریوم (ETH) است که اساساً به همان روش Uniswap، SushiSwap و دیگر پلتفرم‌های DeFi عمل می‌کند، به جز اینکه Airswap نیازی به شبکه Gas ندارد.

طبق داده‌های Cointelegraph Markets Pro، شرایط بازار برای AST برای مدتی مساعد بوده است.

نمودار و امتیاز VORTECS™ (سبز) در مقابل قیمت AST. منبع: Cointelegraph Markets Pro:

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می شود، امتیاز VORTECS™ برای AST در اکثر هفته گذشته در منطقه سبز بوده است و در 14 نوامبر به بالاترین سطح امتیاز یعنی 80 رسیده است، حدود 46 ساعت قبل از افزایش 60 درصدی قیمتش در روز بعد.

قدرت ساختاری برای AST زمانی حاصل می شود که AirSwap DAO با موفقیت صرافی غیرمتمرکز خود یعنی (DEX) را راه اندازی کند.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال اکنون به 2.624 تریلیون دلار می رسد و نرخ تسلط در بازار بیت کوین 43.4 درصد است.

منبع : کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا