مقالات

پس از پولدار شدن از ارز دیجیتال چه باید کرد.

جامعه به سوال نهایی پاسخ می دهد، ، جامعه کریپتو افکار خود را در مورد اینکه پس از به دست آوردن سود کافی برای حفظ یک عمر، چه کاری انجام دهند به اشتراک می گذارد.

وقتی معامله‌گران از بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، Dogecoin (DOGE) یا هر بازی معاملاتی ارزهای دیجیتال پول کافی برای زندگی خود به دست می‌آورند، بعد چه اتفاقی می‌افتد؟

کاربران ردیت که با رمز ارزها آشنا هستند، بهترین ایده های خود را در یک ساب ردیت پر جنب و جوش به اشتراک گذاشتند.

کاربری که از برچسب u/LifeReboot استفاده می کند، به اشتراک گذاشت که چگونه یک شانس منجر به رضایت بیش از حد انتظار شده است. به همین دلیل، LifeReboot از جامعه کریپتو در مورد افکارشان در مورد اینکه بعد از کسب سود کافی برای بقیه عمرشان چه کاری انجام دهند، پرسید.

 

در پاسخ، کاربر Adamant27 چند تبریک فرستاد و زندگی را با بازی های ویدیویی مقایسه کرد. Adamant27 نوشت: “شما از تلاشی به نام ثبات مالی و استقلال عبور کردید، اما این بازی به نام زندگی تلاش های بسیار بیشتری دارد.” کاربر LifeReboot را تشویق کرد تا در برخی از “جستجویان بزرگتر” مانند توسعه شخصی و روشنگری دست دست به احداث مراکزی برای کاریابی مردم بزند.

Redditor در پاسخی نوشت که «هیچ چیز بهتر از سفر نیست».  از سوی دیگر، Redditor Feodal_lord معتقد است که ناپدید شدن و زندگی بدون تماس با افراد دیگر ایده خوبی است. این کاربر نوشت: «اگر برای تمام عمرم به اندازه کافی پول درآورده بودم، می‌گفتم در انزوا زندگی کنم.» از آنجایی  کاربر Goonzoo پیشنهاد راه اندازی یک پروژه رمزنگاری را داد.

پاسخ به یک سوال بیمارگونه: وقتی می میرید برای بیت کوین شما چه اتفاقی می افتد؟ فهرست کریپتو و بلاک چین فوربس نشان می دهد که میلیاردرهای کریپتو ظرف یک سال 60 درصد افزایش یافته است. در حال حاضر، این لیست شامل 19 میلیاردر ارز دیجیتال از جمله مدیر عامل بایننس، چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل FTX، سام بانکمن-فرید و مدیر عامل کوین بیس، برایان آرمسترانگ است. تازه واردان این لیست عبارتند از: گری وانگ، بنیانگذار FTX و نیکیل ویسواناتان و جوزف لاو، بنیانگذاران Alchemy.

منبع: کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا