اخباررمزارز

کریپتو توییتر برای جمع آوری کمک های مالی برای درمان سرطان از کریپتو استفاده میکند.

مقدمه

هنگامی که یکی از اعضای محترم کریپتو توییتر و انجمن توکن غیرقابل تعویض (NFT) بار مالی عظیم درمان سرطان خود را شرح داد، جامعه کریپتو مهربانی و سخاوت خود را با اهدای بیش از 73000 دلار وجوه نشان داد.

یوپی

که در توییتر با نام kuiyopi@ شناخته می‌شود، در جولای 2021 به اکوسیستم کریپتو پیوست. او متوجه شد که کریپتو به‌عنوان یک مزاحمت برای نگرانی‌های سلامتی او عمل می‌کند و حتی لحظات شادی و سرگرمی را در طول برنامه شیمی‌درمانی 6 ماهه خود فراهم می‌کند. در حالی که همیشه پیام‌های همدلانه، تسلیت، و دیدگاه‌های خود را برای حمایت از سایر مبتلایان به سرطان در جامعه به اشتراک می‌گذاشت. حتی در فضایی که هویت کاربران تا حد زیادی ناشناس است. با این حال، او در 6 آوریل اخبار دلخراشی دریافت کرد. پزشکان بیمارستان نظامی نیروهای سلطنتی مراکش یک اسکن ام آر آی روی لگن راست او انجام دادند و “آسیب نفوذی به استخوان مدولاری یک سوم فوقانی و میانی را پیدا کردند. به عبارت ساده تر و تلخ تر، سرطان او بازگشته بود.

به گفته یوپی، پزشکان اظهار داشتند که او نیاز به درمان پیوند سلول های بنیادی دارد. معمولاً در این شرایط، درمان اولیه شیمی‌درمانی است، اما با انجام دوره‌ای از قبل دیگر گزینه مناسبی نبود. علاوه بر این، هزینه‌های تخمینی بیمه در مجموع 50000 دلار بود، مبلغی که خود یک به سادگی قادر به پرداخت آن نبود.

یوپی که نیاز به کمک داشت، با جامعه توییتر کریپتو تماس گرفت و یادداشتی فلسفی را در نظر گرفت که “شانس مهمترین عامل در زندگی است که بیش از همه نادیده گرفته می شود، مردم دوست دارند تمام اعتبار را برای موفقیت خود قائل شوند اما هرگز اعتراف نمی کنند. آنها خوش شانس بودند.»

کاربر توییتر @halo4dog1

ترجمه انگلیسی نامه را به اشتراک گذاشت تا خوانایی نتایج را افزایش دهد. توییت یوپی که توسط محقق DeFi، zachxbt تنظیم شده بود، حمایت زیادی از برخی از بزرگ‌ترین چهره‌های صنعت از جمله هنرمند مشهور NFT Cozomo – هویت واقعی رپر افسانه‌ای اسنوپ داگ – MoonOverlord و رئیس FTX US برت هریسون و همچنین TheShamdoo دریافت کرد.

در میان بسیاری دیگر. تجزیه و تحلیل داده های بلاک چین نشان می دهد که کیف پول Yopi با عنوان beastmo.eth در مجموع 107 تراکنش دریافت کرده است – 94 تراکنش در ETH،  در USDT، 3 در USDC، 2 در DAI، 1 در WETH، 1 در LINK و 1 در APE. در چهارده ساعت پس از توییت او. این اقدامات فداکارانه کل موجودی کیف پول او را به 74268.60 دلار افزایش داد، رقمی که بیش از 48.5٪ از قبض بیمه او فراتر رفت و هنوز در زمان نوشتن این مقاله در حال افزایش است.

یوپی در یک سری پاسخ‌های احساسی، عشق و تحسین خود را برای جامعه رمزنگاری‌ها اعلام کرد و از گرمی و مهربانی آنها تشکر کرد. ” این برای من غیر قابل باور بود. من حتی نمی دانم چه بگویم، من در رویا زندگی می کنم و امیدوارم دوباره متولد شوم، شما را دوست دارم.»

منبع:کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا