مقالاتاخبارترید و ماینینگ

اتریوم ممکن است در پایین ترین نقطه قرار بگیرد

طبق جدیدترین داده های ارائه شده توسط IntoTheBlock، اتریوم ممکن است با توجه به نرخ سودآوری به پایین ترین سطح خود برسد.

همانطور که نرخ سودآوری نشان می ‌دهد، حدود ۷۰ درصد از افرادی که در اتریوم سرمایه گذاری می کنند،  دارایی را با سود نگه می ‌دارند. این باعث می شود که نرخ نسبتاً بالایی در نظر گرفته شود. این نرخ به سطوح فوق‌ العاده ‌ای که در سال ۲۰۲۱ شاهد بودیم نمی‌رسد. سالی که سودآوری بیت‌کوین و اتریوم نزدیک به ۹۰ درصد بود.

معمولاً می توان با مقایسه نوسان قیمت با نرخ های سودآوری مختلف، کف قیمت و رویه ها را تعیین کرد. معمولاً سودآوری در حدود ۹۰ درصد، ۷۰ درصد و ۵۰ درصد تثبیت می شود. آمار زیر این نرخ ها معمولاً به طور نامنظم حرکت می کند.

علیرغم کاهش اخیر، دو ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار همچنان پایین ترین سطح خود را نشان می دهند؛ زیرا اکثر دارندگان سود دارند.

با قیمت فعلی ۵۸.۴۴٪ از آدرس های دارای $BTC و ۶۹.۲۵٪ از آدرس های دارای $ETH در سود هستند.

سودآوری اتریوم جذاب تر است!

سودآوری ۷۰ درصدی دومین رمزارز با حمایت ۳۰۰۰ دلاری نیز مرتبط است که اغلب به عنوان حمایت روانی برای سرمایه گذاران در نظر گرفته می شود. متأسفانه، جدیدترین اقدام قیمت اتریوم نشان می دهد که اتریوم همچنان به کاهش بیشتر ادامه می دهد؛ زیرا تنها چند روز پیش ۷ درصد از ارزش خود را از دست داد.

اما علیرغم روند نزولی طولانی اتریوم، سودآوری بالای این دارایی به آن اجازه می‌ دهد تا به طور مداوم سرمایه ‌گذاران جدید را در مقایسه با ارزهای دیجیتال کوچک مانند شیبا اینو جذب کند. سودآوری این ارز دیجیتال به زیر ۵۰ درصد کاهش یافت و این دارایی را برای اکثر سرمایه ‌گذاران غیرسودده کرد.

اگر تغییر سودآوری اتریوم را با نمودار معاملات روزانه مقایسه کنیم، اکثر سرمایه گذاران ETH به احتمال زیاد موقعیت های خود را در محدوده ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار باز کرده اند. دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ در بازار در ماه های آگوست و ژوئن در طول اولین چرخه های صعودی در بازار کریپتو در محدوده معاملاتی قرار داشت.

در زمان انتشار این مقاله، اتریوم با قیمت ۲۹۰۰ دلار معامله می شود. این قرارداد هوشمند فشار فروش را درست در پشتیبانی خط روند تازه تشکیل شده که هنوز آزمایش نشده است حفظ می کند.

 

منبع : u.today

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا