اخبار

کدام کشور ها بیشترین خرید رمزارز را دارند.

کامرون وینکلواس (Cameron Winklevoss) هم‌بنیان‌گذار جمینی بر این باور است که روند صعودی بعدی بازار رمزارزها در آسیا رقم خواهد خورد و امریکا دو گزینه دارد: پذیرش یا جاماندن!

اظهارات او در بحبوحه افزایش اقدامات اجرایی و سرکوب‌های احتمالی از سوی تنظیم‌کننده‌های ایالات متحده از جمله کمیسیون بورس و اوراق بهادار بیان شده است. او همچنین در تاریخ 19 فوریه در توییتی اعلام کرد که تز کاری من این است که شروع روند صعودی بعدی از شرق خواهد بود و وابسته به غرب نخواهد ماند.

بر اساس شاخص‌های وبسایت چین آنالیز، آسیای جنوبی و مرکزی و اقیانوسیه سومین بازار بزرگ ارز دیجیتال در سال 2022 بوده‌اند. شهروندان این مناطق از جولای 2021 تا ژوئن 2022 چیزی حدود 932 میلیارد دلار ارز دیجیتال گرفتند. او همچنین اضافه کرد اگر کشورها در زمینه قانون‌گذاری شفاف و روشن در مورد ارزهای دیجیتال شکست بخورند، بزرگ‌ترین دوره و پتانسیل رشد خود را از دست می‌دهند. این فرد اولین نفری نیست که چنین چیزی را بیان می‌کند.

برایان آرمسترانگ، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران کوین بیس نیز معتقد است که اقدامات سخت‌گیرانه SEC، کسب‌وکارهای رمزارزی این محدوده را به کشورهای دیگر سوق می‌دهد.
ارتور هیلز، مدیرعامل سابق صرافی بیتمکس اکتبر گذشته پیش‌بینی کرد که روند صعودی بعدی زمانی آغاز می‌شود که چین به بازار بازگردد و گفت که هنگ کنگ نقشی حیاتی در این فرآیند دارد.
هیز استدلال کرد که هنگ کنگ ممکن است به محلی برای آزمایش بازارهای رمزارزی در پکن تبدیل شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا