اخباررمزارز

بیت کوین اینجاست که حتی با توسعه نوآوری های جدید باقی بماند.

کریستینا کورنر، سردبیر کوین تلگراف، با بن ژو بنیانگذار بای بیت در مسابقات جایزه بزرگ فرمول 1 در موناکو مصاحبه کرد و در مورد موضوعاتی مانند آموزش تازه واردان در حوزه رمزنگاری، تأثیرات تخریب Terra (LUNA) بر منافع سازمانی، و بقای بیت کوین (BTC) بحث کرد.

به گفته ژو، مشارکت این شرکت با Red Bull Racing به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا به مخاطبانی دسترسی پیدا کنند که در حوزه رمزنگاری جدید هستند. به همین دلیل، بنیانگذار Bybit خاطرنشان کرد که تیم آنها تا حدودی بر آموزش تمرکز کرده است. «آموزش یک بخش است. ژو می‌گوید: «ما بر آموزش این موضوع به مردم تمرکز می‌کنیم که چرا و چگونه کریپتو نقش دارد.

جدای از آموزش تازه واردان، این دو همچنین در مورد اینکه چگونه سقوط اخیر Terra بر علاقه سرمایه گذاران نهادی به ارزهای دیجیتال تأثیر گذاشته است صحبت کردند. ژو در مورد این موضوع گفت که رویدادهایی مانند سقوط Terra می تواند در هر صنعت جدیدی رخ دهد. وی خاطرنشان کرد که:

لونا اولین نوع فروپاشی نبود که ما شاهد آن بودیم. من فکر می کنم ما از آن عبور خواهیم کرد و به تدریج جلو خواهیم رفت.

هنگامی که از او پرسیده شد که آیا بیت کوین در سال های آینده به عنوان رمزارز اصلی در فضا باقی خواهد ماند زیرا نوآوری های جدیدی مانند توکن های غیرقابل تعویض (NFT)، امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و متاورس توسعه می یابد، ژو بیان کرد که اگرچه آینده نامشخص است، او همچنان ادامه دارد.

“من معتقدم بیت کوین اینجاست تا مطمئنا بماند. برای من، بیت کوین یک فروشگاه ارزش است. یه جورایی مثل طلاست، درسته؟ […] نیاز مشخصی برای آن وجود دارد.

منبع:کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا