مقالاتاخبارترید و ماینینگ

کاردانو با دریافت کمترین کارمزد به پرکاربردترین بلاک چین تبدیل می شود

با افزایش فعالیت در اکوسیستم مالی غیرمتمرکز کاردانو (ADA)، حجم کل معاملات ثبت شده در آن به بالاترین حد خود رسید.

حجم تراکنش روزانه کاردانو (ADA) اوج های جدیدی را به ثبت می رساند

یکی از علاقه مندان ناشناس کاردانو آماری را از ترمینال Messari به اشتراک گذاشته است. این آمار حجم خالص تراکنش های انجام شده توسط این بلاک چین در 24 ساعت گذشته و کل کارمزد های جمع آوری شده آن را نشان می دهد.

بر اساس داده‌های Messari، کاردانو، بیت کوین را در حجم تراکنش 24 ساعته تحت الشعاع قرار داد. معامله گران کاردانو معادل 33/45 میلیارد دلار در حالی که معامله گران بیت کوین 33/27 میلیارد دلار ارسال کردند.

در همین زمان، شبکه بیت کوین 23 برابر بیشتر از کاردانو کارمزد دریافت کرده است: برای بیت کوین، این معیار به 860,000 دلار رسید، در حالی که برای کاردانو 38,000 دلار بود.

رقیب اصلی کاردانو در فضای قراردادهای هوشمند، اتریوم، در 24 ساعت گذشته 14/7 میلیون دلار کارمزد از مشتریان خود دریافت کرد.

Cardano-Ergo DEX در آستانه راه اندازی شبکه اصلی است

به احتمال زیاد، این افزایش حجم تراکنش ها را می توان به جریان نقدینگی به اکوسیستم پروتکل های مالی غیرمتمرکز مبتنی بر کاردانو (DeFi) نسبت داد.

همانطور که قبلا توسط U.Today پوشش داده شده بود، DEX کاردانو، AdaSwap، اکنون توسط بازیگر اسرائیلی و سوپراستار سینمای جهان، گال گدوت (Gal Gadot)، تایید شده است.

یکی دیگر از پروتکل های DeFi مبتنی بر کاردانو، ErgoDEX – که قرار است بین بلاک چین های کاردانو و Ergo پل ایجاد کند – به انتشار شبکه اصلی نزدیک تر می شود.

تیم آن پیش‌نمایش مخفیانه‌ای را به اشتراک گذاشته است: ErgoDEX قرار است عملکردهای تبادل غیرمتمرکز، ماژول تامین نقدینگی (LP) و سایر ابزارهای خاص DeFi را داشته باشد.

منبع : Messari

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا