ترید و ماینینگ

PlanB معتقد است بیت کوین هنوز در بازار صعودی است.

PlanB معتقد است بیت کوین هنوز در بازار صعودی است و در آینده نزدیک به سطح متوسط ​​قیمت تمام شده خود کاهش نخواهد یافت.

PlanB، خالق مدل سهام به جریان بیت کوین (S2F)، به طور ضمنی اشاره کرد که تنها یک حادثه  سیاه می تواند قیمت بیت کوین را به 24500 دلار کاهش دهد.

نام مستعار توییتر ناشناس در گذشته پیش‌بینی‌های قیمت بیت‌کوین را در برخی موارد نادیده می‌گرفت، اما روند صعودی او در مورد دارایی همچنان دست نخورده باقی مانده است و ادعا می‌کند که ممکن است در پایان سال به 100 هزار دلار برسد.

این تحلیلگر بیت کوین با بیش از 1.7 میلیون دنبال کننده در توییتر در توییتی گفت که دلیلی نمی بیند که قیمت بیت کوین را به قیمت واقعی فعلی آن (متوسط ​​قیمت تمام شده) 24.5 هزار دلار کاهش دهد.

او همچنین خاطرنشان کرد که تنها سه بار این روند درتاریخ رخ داده است. فورکینگ بیت کوین SV (BSV) در سال 2018، Bitstamp و Mt. Gox به ترتیب در سال های 2014 و 2011 هک شدند – از نظر PlanB – حوادثی بودند که BTC را به زیر سطح قیمت واقعی خود کاهش دادند. ویلی وو، یکی دیگر از تحلیلگران مشهور بیت کوین، مخالف این بود که فورک BSV به کاهش ناگهانی قیمت بیت کوین به زیر سطوح حمایت اصلی آن در سال 2018 نسبت داده شود. درعوض، او معتقد است که “تأثیر کنترل نهنگ BitMEX  بود که باعث کاهش شدید قیمت شد. BitMEX که در سال 2014 تأسیس شد، یکی از شناخته شده ترین صرافی های ارزهای دیجیتال در جهان بود. معرفی آن در سال 2016، با هدف جذب معامله گران علاقه مند به معاملات اهرمی، آن را به محبوب ترین محصول مشتقه در یک نقطه تبدیل کرد. اگرچه PlanB طبق  پیش بینی قبلی خود مبنی بر رسیدن بیت کوین به 100 هزار دلار در سال 2021 را از دست داده است، این تحلیلگر در ماه فوریه پیشنهاد کرد که بیت کوین تا پایان سال 2023 ، به قیمت شش رقمی خواهد رسید.

منبع:cryptopotato

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا