اخباررمزارز

هاردفورک واسیل کاردانو یک بار دیگر به تعویق می افتد!

 هارد فورک Cardano Vasil دوباره به تعویق افتاد زیرا تیم‌های پشتیبان توسعه بلاک چین کاردانو ارتقای نرم شبکه را هدف قرار دادند.

(IOG)، سازمانی که مسئولیت تحقیق و توسعه  کاردانو را بر عهده دارد، روز پنجشنبه یک به‌روزرسانی را در هارد فورک آینده Vasil منتشر کرد.

کوین هاموند، مدیر فنی IOG اعلام کرد که هارد فورک Vasil یک بار دیگر به تعویق خواهد افتاد تا اطمینان حاصل شود که همه طرف‌ها، از جمله صرافی‌ها و توسعه‌دهندگان API،  برای آن آماده هستند.

هاموند گفت:

«بدیهی است که از جایی که هستیم، ممکن است چند هفته دیگر به هارد فورک واقعی Vasil برویم […] این فوق العاده مهم است. همه کاربران باید آماده پیشرفت در هارد فورک باشند.
هاموند اشاره کرد که IOG بر روی حل برخی از مشکلات شبکه آزمایشی متمرکز شده است و با گره کاردانو نسخه 1.35.2 پیشرفت می کند. نسخه نود جدید مشکلات مربوط به اپراتورهای استخر سهام، توسعه دهندگان برنامه های غیرمتمرکز (DApp)، تست های داخلی و سایر مسائل شناسایی شده در شبکه تست را برطرف می کند.

“هدف این است که با رفتن به هارد فورک Vasil، مشکلات نهایی را برطرف کند. کاری که ما انجام می‌دهیم این است که بر روی ، درست کردن این مشکلات تمرکز کنیم.

در میان به روز رسانی مورد انتظار، قیمت Cardano (ADA) با نوسانات قابل توجهی روبرو شده است و در 24 ساعت گذشته در زمان نگارش این مقاله بیش از 7 درصد افزایش یافته است و در 0.537 دلار معامله می شود. بر اساس داده‌های CoinGecko، این ارز دیجیتال در ۱۴ روز گذشته ۲۱ درصد افزایش داشته است.

منبع:کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا