اخبار

4 ارز دیجیتال برای هولد کردن در سال 2023

شیبا اینو (SHIB)

شیبا اینو یک میم کوین و ارز دیجیتال است که به لطف رالی صعودی میم کوین اول بازار، یعنی دوج کوین (DOGE)، در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ به محبوبیت رسید. با این حال، شیبا از آن زمان تاکنون شاهد رشد جامعه خود بوده و پذیرش آن نیز در حال افزایش است.

اگر بازار ارزهای دیجیتال در سال‌های آینده دوباره صعودی شود، شیبا هم ممکن است دوباره یک رشد سهموی را تجربه کند. به همین دلیل، شیبا را نیز می‌توان به عنوان یکی از برترین رمزارزها برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۳ در نظر گرفت.

 ترا (LUNA)

اکوسیستم ترا قبل از سقوط خود در ماه می ۲۰۲۲، دومین پلتفرم بلاکچینی بزرگ از لحاظ ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده در بازار بود. بزرگ‌ترین کاربرد شبکه ترا در راه‎اندازی استیبل کوین‌های الگوریتمی بوده است که ضمن پایدار بودن، ریسک نظارتی پایینی هم دارند.

با تبدیل شدن استیبل کوین‌ها به یکی از جنبه‌های مهم بازار ارزهای دیجیتال، ترا یکی از رمزارزهایی است که علی‌رغم سقوط تاریخی خود، دوباره رشد کرده است. بنابراین، نام ترا را هم می‌توان در لیست 10 ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال 2023 قرار داد.

 بایننس کوین (BNB)

بایننس کوین ارز دیجیتالی است که برای پرداخت کارمزدها در صرافی بایننس و محصولات مرتبط با آن استفاده می‌شود. با توجه به مسیر رو به رشد بایننس از سال ۲۰۱۷، رمزارز بایننس کوین نیز در طول این سال‌ها شاهد رشد ارزش خود بوده است.

دیسنترالند (MANA)

دیسنترالند یکی از بزرگ‌ترین ارزهای دیجیتال مبتنی بر متاورس در بازار امروز است. همین امر در تعداد زیاد معاملات و همکاری‌های متاورس دیسنترالند منعکس می‌شود. در همین راستا، لازم به ذکر است که غول فناوری سامسونگ اخیراً فروشگاه مجازی خود را در متاورس دیسنترالند راه‌اندازی کرد. با افزایش درک و آگاهی کاربران در مورد متاورس، پلتفرم‌های برتر دنیای مجازی مانند دیسنترالند می‌توانند رشد قابل‌توجهی را تجربه کنند.

منبع:کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا