مقالاتاخبار

سناتور تد کروز، همچنان درمورد بیت کوین و رمزارزها نگرش مثبتی دارد

سناتور تد کروز (Ted Cruz)، روز دوشنبه در رویداد American Experiment، درمورد بیت کوین صحبت کرده و گفت:

«باید بگویم وقتی صحبت از بیت کوین یا بطور کلی رمزارزها به میان می آید، من فوق العاده خوش بین هستم.» او اظهار داشت: «من فکر می‌کنم بیت کوین جهان را تغییر خواهد داد.»

او در ادامه در مورد دلایل مختلفی که باعث جذب مردم به بیت کوین می شود صحبت کرد. «اولا، بسیاری از مردم به عنوان پوششی در برابر تورم از آن استفاده می کنند. ثانیاً، او توضیح داد که سرعت جذاب و بالایی نیز دارد، توانایی انجام آنی تراکنش مالی در هر نقطه از جهان به صورت آنی و تقریباً بدون هزینه.»

او ادامه داد: « پس از آن، مزیت آزادی نیز وجود دارد. کسی مسئول نیست. این تصمیم گیرندگان دولتی را به وحشت می‌اندازد.» کروز با اشاره به اینکه چین کمونیست و سناتور آمریکایی الیزابت وارن می خواهند ارزها را کنترل کنند، اظهار داشت:

«ارزهای دیجیتال غیر قابل کنترل و کلمه غیرمتمرکز برای کسانی که خواهان کنترل ارزها هستند وحشتناک است.»

این سناتور تگزاس همچنین توضیح داد که چرا استخراج بیت کوین برای محیط زیست خوب است. او تاکید کرد: «در واقع فکر می‌کنم بیت‌کوین پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای سودمندی ما در بخش انرژی دارد.»

او شعله ور شدن گاز طبیعی را مثال زد، فرآیند روشن کردن گاز طبیعی در حین تولید نفت و توانایی بیت کوین در تبدیل اتلاف انرژی به صرفه جویی در آن را ستود. او همچنین توضیح داد: «یکی از راه‌ ها فکر کردن به بیت‌کوین به‌عنوان یک باتری است» و افزود که در صورت نیاز، «دستگاه های استخراج بیت‌کوین را می‌توان در کسری از ثانیه خاموش کرد» و «ناگهان انرژی که قرار بود به استخراج بیت‌کوین برسد، می تواند فوراً در دسترس مردم باشد.»

 

منبع : news.bitcoin

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا