اخباررمزارز

نهنگ های اتریوم در حال انباشت اتریوم 2800 دلاری.

نهنگ ها قبل از بروز رسانی مرج شبکه اتریوم در حال انباشت هستند.

شرکت Jarvis Labs، اطلاعاتی عمیق‌تر در انباشت مداوم اتریوم توسط کیف پول‌های نهنگ ها ارائه کرده است، که نمودار زیر را به بررسی درصد تغییر در دارایی‌های کیف پول نهنگ ها در مقابل قیمت اتریوم منتشر کرده است.

رنگ نقاط به قیمت اتریوم مربوط می شود،  نمودار نشان می دهد که کیف پول های نهنگ ها زمانی که قیمت بالای 4000 دلار بود شروع به کاهش دارایی خود کردند و تا زمانی که قیمت به زیر 2300 دلار کاهش یافت دوباره شروع به جمع آوری نکردند.

جارویس گفت:نهنگ‌ها به انباشت اتریوم ادامه می‌دهند، تجمع آنها در روندی یک طرفه به سمت صعودی باقی می‌ماند.

آیا قیمت اتریوم همبستگی خود را با بیت کوین حفظ میکند؟

تحلیلگران به این فکر کردند که آیا قیمت اتریوم می تواند از بیت کوین (BTC)  جدا شود. تحلیلگران همچنین پیش بینی کردند که آلتکوین “احتمالاً در کوتاه مدت شاهد تثبیت بیشتری برای  خواهد بود.”

طبق اظهارات دلفی دیجیتال، تاثیرات به‌روزرسانی مرج بر روی اتریوم آن، عواملی هستند که می‌توانند به ارتباط قیمت اتر با نوسانات قیمت بیت کوین پایان دهند.

استقبال از استیک کردن اتریوم.

حتی با تداوم کاهش قیمت اتر، داده ها نشان می دهد که تعداد اتریوم سهام در زنجیره بیکن همچنان در حال افزایش است. داده‌های Dune Analytics همچنین افزایش سپرده‌ها به اتریوم دو را نشان می‌دهد و چندین تحلیلگر نظرات خود را در مورد اینکه چگونه سرمایه‌گذاران نهادی و نهنگ‌ها ممکن است اتر را در مرحله قبل و بعد از ادغام معامله کنند، به اشتراک گذاشته‌اند.

 

منبع:کوین تلگراف

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا