اخبارمقالات

نظر موسس پروتکل آوه درباره آینده دیفای

موسس پروتکل مالی غیرمتمرکز آوه است در جلسه Starkware 2023 که در سالن Cameri Theatre در تل آویو برگزار شد، به چندین موضوع مهم در زمینه دیفای اشاره کرد. در گفتگویی پیرامون موضوع دیفای کولچوف و سردبیر کوین تلگراف، الکس کوهن، درباره موضوعات مختلفی همچون ریسک‌های حوزه دیفای در مقابل سیستم مالی سنتی و اینکه چگونه استیبل کوین‌ها به پذیرش بیشتر دیفای کمک می‌کنند صحبت کردند.

کولچوف معتقد است که کمی دقت در مورد خطرات دیفای بهتر از استفاده از محصولات سیستم مالی سنتی است و باعث پذیرش بیشتر حوزه می‌شود. او همچنین افزود که فعالیت در سیستم مالی غیرمتمرکز ارزان‌تر خواهد بود چراکه خطرات راحت‌تر قابل شناسایی هستند.

همچنین در مورد استفاده افراد عادی که ممکن است آنقدرها مسلط به فناوری در فضای دیفای نباشند خاطرنشان کرد که استیبل کوین‌ها و پرداخت ها نقش مهمی در این زمینه دارند.

وی همچنین به مسائل موجود پیرامون استیبل کوین‌ها همچون ارزش استیبل کوین‌های موجود در اکوسیستم و وثیقه گذاری استیبل کوین‌های غیرمتمرکز اشاره کرد.

او معتقد است که در حال حاضر مسئله ای که وجود دارد ارزش و پشتوانه کمتر استیبل کوین‌های غیرمتمرکز به نسبت استیبل کوین‌های متمرکز است. او همچنین اشاره کرد که که استیبل کوین‌ها در حال حاضر بیش از حد وثیقه‌گذاری شده اند.

هنگامی که از او در مورد تبدیل شدن دیفای به یک کلمه کلیدی در آینده سوال شد گفت که به آینده بلند مدت آن امیدوار است چرا که دیفای می‌تواند یکی از مشکلات اولیه‌ای که بلاکچین حل کرد را حل کند. همچنین افزود دیفای زیرساختی است که می‌توان از آن در زمینه‌های مختلفی استفاده کرد؛ چراکه در این حوزه نوآوری‌های زیادی وجود دارند که مسیر خود را به استفاده‌های غیر مالی باز کرده اند.

منبع:کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا