اخباررمزارز

آلمان و ایالات متحده در استفاده از ارزهای دیجیتال در رتبه اول جهان قرار دارند.

آلمان و ایالات متحده در آخرین رتبه بندی سه ماهه ارزهای دیجیتال جهانی که توسط شرکت تحلیلی Coincub منتشر شد در رتبه اول قرار گرفتند.

این دو کشور اکنون رتبه‌های برتر را به اشتراک می‌گذارند و در رتبه‌بندی سه ماهه اول سال 2022 قرار گرفته است. تسلط آنها به دلیل محیط‌های نظارتی و سرمایه‌گذاری‌های عمده بیت کوین (BTC) توسط موسسات اصلی است.

اقدام آلمان برای اجازه دادن به صنعت پس‌انداز خود برای استفاده از سرمایه‌گذاری‌های رمزنگاری و بهره‌مندی از سیاست مالیات صفر بر سود سرمایه بیت‌کوین و اتر (ETH) که بیش از یک سال حفظ شد، دلیل اصلی صعود این کشور به صدر رتبه‌بندی در اوایل امسال بود.

ایالات متحده به دلیل فرمان اجرایی جو بایدن، رئیس جمهور این کشور در مورد تضمین توسعه مسئولانه دارایی های دیجیتال در مارس 2022، از سوم صعود کرد و رتبه برتر را به اشتراک گذاشت. هدف این دستورالعمل تضمین توسعه مسئولانه فضا، ارائه حمایت از مصرف کننده و ثبات مالی، و مبارزه با فعالیت غیرقانونی است.

سوئیس در رتبه‌بندی جهانی ارزهای دیجیتال، سومین رتبه‌بندی جهانی است که به دلیل آخرین پیشرفت در این کشور است که  بیت کوین را به عنوان ارز قانونی به رسمیت می‌شناسد. این امر به شهروندان این منطقه اجازه می‌دهد تا پرداخت‌های روزانه خود را با استفاده از بیت‌کوین انجام دهند، از جمله مالیات و حساب‌های شهری و خدمات.

بیش از 1000 ارائه‌دهنده خدمات دارایی‌های مجازی و بلاک‌چین (VASP) سوئیس را خانه خود می‌خوانند و این کشور به دلیل تعداد گره‌ها و دستگاه‌های خودپرداز بیت‌کوین در رتبه بالایی قرار دارد.

منبع:کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا