اخباررمزارز

مرج شبکه اتریوم یک بار دیگر به تعویق افتاد.

در صورت بروز مشکلات، ادغام اتریوم ممکن است با تاخیر مواجه شود.

ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، در نشست توسعه دهندگان وب 3.0 شانگهای به جامعه گفت که ادغام اتریوم ممکن است در اوایل آگوست 2022 رخ دهد. بوترین درباره جدول زمانی انتقال به اثبات سهام خوشبین است. با این حال، او نسبت به تاخیر در صورت بروز مشکلات در اجرای شبکه تست هشدار داد.

اگر مشکلاتی پیش بیاید و توسعه دهندگان مسائلی را که نیاز به حل دارند شناسایی کنند، ادغام اتریوم ممکن است به تعویق بیفتد. بوترین توضیح داد که تاخیر ممکن است ادغام را به سپتامبر(مهر ماه) یا اکتبر 2022(آبان ماه) سوق دهد. او گفته است:

“اگر مشکلی وجود نداشته باشد، ادغام اتریوم در ماه آگوست اتفاق خواهد افتاد، اما البته، همیشه خطر مشکلات وجود دارد، خطر تاخیر نیز وجود دارد، و بنابراین  و اکتبر [2022] ممکن است. ممکن است.”

مشکلاتی که بوترین به آن اشاره کرد، چالش‌هایی هستند که وقتی بلاک چین اتریوم، با تمام برنامه‌ها و پروتکل‌های غیرمتمرکزش، از Proof-of-Work به Proof-of-Stake منتقل می‌شوند، به وجود می‌آیند. بنابراین، آزمایش برنامه ریزی شده برای شبکه آزمایشی Ropsten، کلید اجرای به موقع ادغام اتریوم است. اگر مسائل مهم شناسایی شده در طول آزمایش زمان زیادی برای حل شدن داشته باشند، ادغام را به تاخیر می اندازد.
منبع:اف ایکس استریت دات کام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا