مقالاتاخبار

دانشگاه بنتلی مستقر در ماساچوست بیت کوین و اتریوم را برای پرداخت شهریه می پذیرد

دانشگاه بنتلی مستقر در ایالات متحده اکنون ارزهای رمزنگاری شده را برای پرداخت شهریه می پذیرد و یکی از اولین دانشگاه هایی است که گزینه ای را برای پرداخت شهریه به صورت ارز دیجیتال ارائه می دهد.

موسسات آموزشی که در حال حاضر پرداخت شهریه را به صورت کریپتو می پذیرند عبارتند از کالج کینگ در نیویورک، دانشگاه بین قاره ای کالیفرنیا و مدرسه وارتون دانشگاه پنسیلوانیا

طبق اعلامیه ای که اوایل این هفته منتشر شد، دانشگاه مستقر در ماساچوست اعلام کرد که گزینه دیجیتالی جدید را با توجه به “تعهد دیرینه خود برای پیشروی در پذیرش اولیه فناوری ها که دنیای تجارت را تغییر می دهد” معرفی می کند.

دانشگاه در حال همکاری با صرافی رمزارز Coinbase برای پذیرش سه ارز دیجیتال بیت کوین، اتریوم و استیبل کوین USD Coin است که به دانشجویان و خانواده‌هایشان راه‌های جدیدی برای پرداخت شهریه می‌دهد. دانشگاه همچنین در حال برنامه ریزی برای پذیرش هدایا و کمک های مالی در ارزهای رمزنگاری شده مذکور، بدون اشاره به سایر کوین ها بود.

E. LaBrent Chrite رئیس دانشگاه در بیانیه ای گفت:

دانشگاه بنتلی در آماده سازی رهبران تجاری با مهارت و دانش برای موفقیت در اقتصاد در حال تغییر جهان پیشتاز است. ما مفتخریم که از این فناوری که دانش‌آموزانمان در حال یادگیری آن هستند استقبال می‌کنیم، که به زودی چشم‌انداز کسب‌وکار جهانی را که قرار است به آن وارد شوند، متحول خواهد کرد.

 

منبع : zycrypto

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا