رمزارزاخبار

STEPN به قیمت های جدید می رسد؟ قیمت GMT به سمت هدف 5 دلاری است.

بازی stepn که در ازای راه رفتن به کاربران خود پاداش میدهد دیدگاه تحلیل گران را به خود اختصاص داده است.

ارز GMT در بحبوحه هشدارها مبنی بر اینکه افزایش 38000 درصدی قیمت آن از زمان آغاز به کار ممکن است به یک “شوخی مطلق” ختم شود، رونق گرفته است.

STEPN (GMT) این هفته به شدت در برابر دلار ایالات متحده افزایش یافته است زیرا به نظر می رسد احتمالاً یک الگوی فنی کلاسیک صعودی به نام “پرچم گاو نر” را تشکیل می دهد.

قیمت GMT در یک هفته 30 درصد افزایش یافت، از جمله یک رالی قوی برای رسیدن به بالاترین سطح تاریخ نزدیک به 3.85 دلار و به دنبال آن یک اصلاح نسبتاً متوسط به نزدیک به 3.00 دلار. به طور خاص، مرحله تصحیح در داخل یک کانال موازی نزولی رخ داد و این احتمال را افزایش داد که قیمت در نهایت از آن به سمت صعودی خارج شود.

این دقیقاً به این دلیل است که تحلیل‌گران سنتی دوره‌های صعودی قوی و به دنبال آن اصلاح‌های قیمتی محدود به دامنه را به‌عنوان تنظیمات ادامه صعودی در نظر می‌گیرند. و همانطور که در بالا ذکر شد، همان چیزی که GMT پرچم گاو نر را ترسیم می کند، می تواند منجر به رونق صعودی در هفته های آینده شود، همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است.

 

 

معامله‌گران با اندازه‌گیری ارتفاع روند صعودی قبلی و پیش‌بینی آن از نقطه شکست، هدف پرچم گاو را متوجه می‌شوند. اعمال تنظیمات کلاسیک در نمودار GMT نشان می‌دهد که اکنون به بالای 5 دلار رسیده است، یعنی حدود 65 درصد بالاتر از قیمت امروز.

به گفته توماس بولکوفسکی، سرمایه گذار و تحلیلگر کهنه کار، نرخ موفقیت پرچم های گاو نر در دستیابی به اهداف صعودی خود نزدیک به 64 درصد است.

اما، اگر قیمت GMT به زیر خط روند پایین پرچم گاو نر، آخرین خط حمایت، که مصادف با 50 روز با دوره های 4 ساعته میانگین متحرک نمایی (EMA)، قرمز است، سقوط کند، خطر افت به سمت 2.00 دلار زیاد می شود. موج در 2.91 دلار است.

امتیاز  رشد 38000% STEPN “یک شوخی مطلق است؟”

GMT تقریباً 38000 درصد در کمتر از دو ماه افزایش یافت، در میان هیاهویی که پیرامون مدل اقتصادی «حرکت برای کسب درآمد» STEPN وجود داشت که به کاربران برنامه خود یک ارز بومی به نام Green Satoshi Token (GST) برای صرفاً جابجایی پاداش می‌دهد.

STEPN از طریق فروش موسوم به “NFT Sneaker” خود – یک تصویر دیجیتال منحصر به فرد که مالکیت آن بازیکنان را قادر می سازد در وهله اول GST کسب کنند، درآمد ایجاد می کند. در این بازی برای ارتقا NFT ها GMT را می سوزاند، بنابراین در صورت افزایش تقاضا برای توکن، فشار صعودی روی قیمت آن ایجاد می کند.

منبع:cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا