مقالاتاخبار

مدیر عامل صرافی کوین بیس ، ورود یک میلیارد کاربر به دنیای ارزهای دیجیتال را پیش بینی می کند

برایان آرمسترانگ(Brian Armstrong)، مدیر اجرایی شرکت رمزارزی کوین بین گلوبال روز دوشنبه طی کنفرانس جهانی موسسه میلکن عنوان کرد که در عرض یک دهه، 1 میلیارد نفر از رمزارزها استفاده خواهند کرد و یا آنها را مورد امتحان قرار خواهند داد. در حال حاضر این رقم حدود 200 میلیون نفر است.

آقای آرمسترانگ طی جلسه ای با کتی وود(cathie wood) موسس و بنیانگذار شرکت مدیریت دارایی Ark lnvest اعلام کرد:
“حدس من این است که در 10 تا 20 سال آینده، شاهد ورود بخش قابل توجهی از تولید ناخالص داخلی به اقتصاد کریپتو خواهیم بود.”

اظهارات وی درحالی منتشر می شود که بازار رمزارز تحت فشار قرار گرفته است. بیت کوین پس از صعود به رکورد قیمتی خود در 69000 دلار در ماه نوامبر(آبان-آذر)، درحال کاهش است. بزرگترین رمزارز جهان از ابتدای سال تا به حال ، حدود 17 درصد کاهش یافته است.

در این میان ، سر و صدای منتقدان این بازار شنیده می شود ، اما دیدگاه های آرمسترانگ و وود یکسان است و به حمایت از بازار رمزارز ادامه می دهند. آقای وود حتی امور مالی غیرمتمرکز(دیفای) را نیز امیدبخش می بیند. دیفای بخشی از دنیای رمزارزها است که به آرامی قانون مند شده است و محلی است که مردم می توانند به طور مستقیم و بدون واسطه هایی از قبیل بانک ها، رمزارزها را معامله کنند، وام بدهند و وام بگیرند.

آقای وود همچنین افزود که ابهام در مقررات رمزارزها در ایالات متحده همچنان مانع از پیشرفت رمزارزها می شود. شفافیت مقررات در بازار رمزارزها با سرعت بسیار کمتری نسبت به اینترنت صورت می گیرد.

 

منبع : بی ان ان بلومبرگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا