مقالاتاخبار

مدیر عامل بایننس به همکاری نزدیک با ناظران سنگاپور ادامه می دهد

مدیر عامل صرافی بایننس، چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، در توییتر از سوپنندو موهانتی (Sopnendu Mohanty)، مدیر ارشد Fintech MAS سنگاپور، برای دعوت از وی به انجمن Point Zero تشکر کرد.

ژائو در این تاپیک اظهار داشت که هم او و هم موهانتی، “بر این باورند که برقراری ارتباط عمیق برای فعالان صنعت و تنظیم کننده ها بسیار مهم است.” او همچنین گفت که «گاهی به صورت خصوصی، گاهی علنی. PZF یک فرصت عمومی عالی بود.»

موضوعاتی مانند برخی از مسائل کلیدی در فضای کریپتو و اقداماتی که می توان برای بهبود صنعت انجام داد در طول کنفرانس مورد بحث قرار گرفت.

او همچنین به رسانه های ارز دیجیتال اشاره کرد و گفت که چندین عنوان رسانه ای گمراه کننده در مورد بایننس و رمزارزها در سنگاپور و غیره وجود دارد. بسیاری سعی کردند بین ما فاصله بیندازند. CZ اظهار داشت که این عناوین نمی توانند از واقعیت دورتر باشند زیرا “بایننس و SG MAS با هم همکاری نزدیک و مشترک دارند.”

CZ نمونه هایی از این عناوین گمراه کننده را با یکی از مقالاتی در طول کنفرانسی که او در آن شرکت می کرد به اشتراک گذاشت. عنوان مقاله این بود: «ناظران سنگاپور متعهد می‌شوند که برای ارزهای رمزنگاری شده «به‌طور بی وقفه و سختگیرانه» عمل کنند.

CZ اظهار داشت: اما موهانتی فقط گفته بود که “SG به طور حتم برای بازیکنان بد در کریپتو سخت خواهد بود” ولی روزنامه‌نگار “بخش میانی را قطع کرد و گفته ها را کاملاً تغییر داده بود.”

 

منبع : Coinquora

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا