اخباررمزارز

تیم توسعه دهنده اتریوم چند پیشنهاد قبل از بروز رسانی مرج را بررسی میکند.

تیم بیکو، توسعه‌دهنده اتریوم، مجموعه‌ای از پیشنهادات و انتظارات را در مورد ادغام آینده برای توسعه‌دهندگان برنامه‌ها و پروتکل‌ها در اتریوم بیان کرده استهمچنین آن ها بیان کردند اگر همه چیز خوب پیش رود سه ماه دیگر ادغام انجام می شود.

برای کاربران معمولی برنامه‌ها و پروتکل‌ها، بیکو به سادگی چیزهایی را آزمایش کنند تا مطمئن شوند که با انجام آزمایش‌های بیشتر، هیچ چیز خراب نیست. او روز سه‌شنبه در توییتی نوشت: «موضوعات را اجرا کنید، اگر چیزی نامشخص یا خراب است، نظر بدهید.»

Beiko از کاربران و توسعه دهندگان خواست تا ” مطمئن شوند” برای ادغام تا اتریومتا به اجماع سهام بپیوندد آماده هستند.

ادغام لحظه بسیار پیچیده و مورد انتظاری است که شبکه اتریوم از اثبات کار (PoW) به اجماع اثبات سهام (PoS) تغییر می کند. در آن مرحله، به عنوان لایه اجماع شناخته می شود و انتظار می رود در ماه اوت سال جاری رخ دهد.

آزمایش بر روی چندین شبکه  بر این متمرکز شده است که اطمینان حاصل شود که هیچ مشکلی وجود ندارد یا برنامه های موجود پس از ادغام کاملاً خراب نمی شوند. Beiko در یک تاپیک جداگانه در توییتر اشاره کرد که چنین مشکلاتی احتمالاً نادر هستند زیرا “99٪ تغییرات بر لایه پروتکل تأثیر می گذارد” در حالی که “تقریباً هیچ تغییری در لایه برنامه انجام نشده است.”

چند نکته در مورد TestingTheMerge:

1. تست لایه پروتکل تست سطح برنامهو تیم های آزمایش کلاینت +بر روی تغییرات پروتکل تمرکز می کنند که باعث ایجاد مشکلات بین مشتری یا شکستن برنامه های موجود نمی شود.

— تیم بیکو 
Beiko اظهار داشت که توسعه دهندگان باید بدانند که دو تغییر مهم در نحوه کار قراردادهای هوشمند با مرج وجود خواهد داشت. ابتدا، او به آنها یادآوری کرد که روش تصادفی بیکن، که به اجرای برنامه ها کمک می کند، تغییر خواهد کرد. این برای تغییر به اثبات سهام یا pos ضروری است و در نوامبر گذشته در یک به‌روزرسانی بنیاد اتریوم منتشر شد.

تغییر دوم این است که زمان بلوک از 13 ثانیه در هر بلوک به 12 کاهش می یابد. در نتیجه این تغییر، قراردادهای هوشمندی که از سرعت تولید بلوک به عنوان معیار زمان استفاده می کنند، پس از انجام ادغام، یک ثانیه سریعتر اجرا می شوند.

Beiko نشان داد که با وجود تأخیر در اجرای ادغام، مشکلات احتمالی در یک لایه واحد تجمیع شده است:

وی در پایان اطمینان داد که در صورت بروز هرگونه مشکل دیگری در طول آزمایش برای اطمینان از امنیت شبکه پروژه بیشتر به تعویق خواهد افتاد.

«در هر مرحله، اگر مشکلاتی را پیدا کنیم، بدیهی است که قبل از حرکت به جلو، برای  رسیدگی به آنها وقت صرف می کنیم. تنها در این صورت است که به انتقال شبکه اصلی به سمت اثبات سهام فکر خواهیم کرد.”سرمایه گذاران ETH که نگران زمان ادغام هستند، خیالشان راحت باشد.

منبع:کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا