رمزارز

لیست شیبا اینو در صرافی های کره ای.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، صرافی کره‌ای آپ‌بیت (UpBit) میم کوین محبوب شیبا اینو (SHIB) را در برابر ارز ملی کره، وون (KRW) لیست کرده است. انتشار این خبر باعث شد که قیمت شیبا بیش از ۲۰ درصد افزایش یابد و با جبران تمام ضررهایی که از سقوط صرافی FTX متحمل شده بود، در صدر پرسودترین رمزارزهای بازار (در بین ۱۰۰ رمزارز برتر) در ۲۴ ساعت گذشته قرار بگیرد.

در زمان نگارش این خبر، شیبا در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۰۰۱۲۷۹ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۲۰ درصد و در مقایسه با یک هفته گذشته، بیش از ۴۰ درصد رشد دارد. علاوه بر این رشد قیمتی، ارزش بازار شیبا نیز بیش از ۲۰ درصد افزایش یافته و این ارز دیجیتال اکنون در جایگاه سیزدهم بازار قرار گرفته است.

طبق گزارش‌ها، شیبا در حالی در صرافی آپ‌بیت لیست شد که ارتش شیبا، به طور پیوسته درخواست لیست شدن این میم کوین محبوب در صرافی‌های رمزارزی را مطرح می‌کند. پیش‌تر و در آوریل سال ۲۰۲۲ نیز، قیمت شیبا پس از پذیرش درخواست جامعه آن برای لیست شدن در پلتفرم معاملاتی Robinhood ، بیش از ۲۰ درصد افزایش یافته بود.

علاوه بر این، شیبا اخیرا به برنامه موبایل صرافی StealthEX اضافه شده است. در اوایل ماه جاری نیز، این رمزارز توسط صرافی Coins Pro، مستقر در فیلیپین، لیست شده بود.

همان‌طور که در اخبار قبلی هم گزارش شد، میم کوین محبوب شیبا به دلیل نزدیک شدن به زمان راه‌اندازی بلاکچین لایه دوم خود، شیباریوم (Shibarium) و پیشرفت‌های دیگر، این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است و انتظار می‌رود که قیمت آن همچنان افزایش یابد

منبع:کریپتو بیسیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا