اخباررمزارز

راجر ور مدیر بیت کوین دات کام: دوج کوین به طور قابل توجهی بهتر از بیت کوین است.

راجر ور معتقد است که دوج کوین «ارزان‌تر و قابل اعتمادتر» از بیت‌کوین است.

یکی از سرمایه گذاران اولیه بیت کوین – راجر ور – معتقد بود که  دوج کوین Dogecoin (DOGE) مزایای خاصی نسبت به ارز دیجیتال اصلی دارد. علاوه بر این، او از تصمیم ایلان ماسک برای خرید توییتر حمایت کرد و معتقد بود که مدیر عامل تسلا می‌تواند به «سانسور» در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی پایان دهد.

دوج کوین به عنوان رقیب بیت کوین ظاهر می شود.

راجر ور 43 ساله آمریکایی را اغلب «مسیح بیت کوین» می نامند، زیرا او یکی از سرمایه گذاران اولیه دارایی های دیجیتال پیشرو بود. با این حال، در مصاحبه اخیر برای بلومبرگ، به نظر نمی رسید که او آنقدرها از بیت کوین حمایت کند. در عوض، او روی دوج کوین Dogecoin تمرکز کرد و گفت که برتر است:

دوج کوین به طور قابل توجهی بهتر است. ارزان تر و قابل اطمینان تر است.»

او فاش کرد که برای مدتی طرفدار BTC نبوده است زیرا این دارایی از هدف اصلی خود به عنوان یک ارز جایگزین منحرف شده است. او همچنین علاقه‌ای به افرادی ندارد که تنها از بزرگ‌ترین دارایی دیجیتال (مانند مایکل سیلر MicroStrategy) پشتیبانی می‌کنند و هر آلتکوین دیگری را رد می‌کنند.

او به غیر از دوج کوین، لایت کوین و بیت کوین کش را به عنوان دو رقیب دیگر نام برد که می توانند بیت کوین را به عنوان غالب ترین ارز دیجیتال دنیا جایگزین کنند.

او همچنین یکی از داغ‌ترین موضوعات اخیر را مورد بررسی قرار داده است تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک ،او  خوشبین است که رئیس تسلا بتواند یک پلتفرم رسانه اجتماعی ایجاد کند که در آن آزادی بیان در بالاترین سطح باشد.

ایلان ماسک نیز فکر می کند DOGE بهتر است.
مسلماً محبوب ترین حامی دوج ، ثروتمندترین مرد جهان – ایلان ماسک است. او اغلب این توکن را ستایش می کند، زیرا چندین ماه پیش، او استدلال کرد که برای پرداخت بهتر از بیت کوین است.

از نظر او، حجم تراکنش‌های ارز دیجیتال پیشرو کم است و «جایگزین خوبی برای ارز معاملاتی نیست». از سوی دیگر، «کل جریان تراکنشی که می‌توانید با Dogecoin انجام دهید بسیار بیشتر از بیت‌کوین است.

منبع:کریپتو پوتیتو

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا