اخباررمزارز

فورک اتریوم موفقیت آمیز بود!

طبق گفته‌های تیم بیکو و توسعه‌دهنده اکوسیستم اتریوم، بمب سختی ماین اتریوم با موفقیت به تعویق افتاد.

به گفته توسعه دهندگان اصلی شبکه از جمله تیم بیکو از بنیاد اتریوم، هارد فورک Gray Glacier با تاخیر در روز پنجشنبه بدون هیچ مشکلی روی اتریوم اجرا شد.

شبکه آزمایشی Sepolia همچنین قرار است در چند روز آینده آزمایش Merge را انجام دهد و آخرین شبکه آزمایشی است که قبل از ادغام رسمی آزمایشی را پشت سر گذاشته است.

به گفته Etherscan، هارد فورک Grey Glacier در بلاک شماره 15050000 تقریباً در ساعت 6:54 صبح به وقت شرقی روز پنجشنبه آغاز شد. هارد فورک اکنون بمب سختی را تقریباً 700000 بلوک یا 100 روز به تاخیر می اندازد و به توسعه دهندگان تا اواسط اکتبر فرصت می دهد تا ادغام مورد انتظار را تکمیل کنند.

تیم بیکو، مدیر انجمن بنیاد اتریوم، بلافاصله بعداً در روز پنجشنبه در توییتر به این نکته اشاره کرد که در 20 بلاک گذشته از فورک، همه یادداشت‌های نظارت شده همگام باقی می‌مانند و اظهار داشت:

20 بلوک از فورک گذشته است و به نظر خوب می رسد: همه گره های نظارت شده از فورک پشتیبانی نمی کند، همگام هستند. هیچ بلاکی در زنجیره قدیمی تا کنون وجود ندارد!

Nethermind، توسعه‌دهنده اکوسیستم اتریوم در توییتر نیز موفقیت هارد فورک را تایید کرد و افزود که بمب سختی با موفقیت به تعویق افتاده است.

زمان بلاک به 13 ثانیه کاهش می یابد و بمب سختی به تعویق می افتاد.

منبع:کوین تلگراف

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا