اخبارترید و ماینینگ

بیت کوین برای بسته شدن کندل هفتگی بالای 42 هزار دلار مبارزه می کند.

 ایده معامله گر: بیت کوین “به مردم فرصتی دوباره می دهد”

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهند که بیت‌کوین/دلار آمریکا در روز یکشنبه حدود 42700 دلار بوده است و چند ساعت تا پایان شمع هفتگی باقی مانده است.

این جفت در پایان معاملات وال استریت جمعه سقوط کرده بود، در حالی که آخر هفته آرامش عصبی را به همراه داشت زیرا حمایت 42000 دلاری دست نخورده باقی ماند.

برای معامله گر و تحلیلگر محبوب Rekt Capital، علیرغم اینکه در هفت روز گذشته شاهد زیان نزدیک به 10 درصدی بودیم، همچنان دلیلی برای خوش بینی وجود داشت.

Rekt Capital سه میانگین متحرک کلیدی را که در حال حاضر به عنوان پشتیبان مورد آزمایش قرار گرفته اند، برجسته کرد و اشاره کرد که از نظر تاریخی، جهش از آنها قبل از “محرک صعودی قوی” بوده است. او روز شنبه گفته بود: «از نظر فنی، هر چیزی بالاتر از 38000 دلار برای بیت کوین خوب است. همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، فشار فروش در طول هفته شکل داده بود، و نگرانی ها در مورد تقویت دلار آمریکا همچنان در روز باقی مانده بود.

نمودار هفتگی در شرف بسته شدن کندل هفتگی بالای سطح 42 هزار دلاری.

میشائل ون دی پوپ، یکی از همکاران کوین‌تلگراف، پیش‌بینی می‌کند: «در لحظه‌ای که DXY به بالاترین حد خود برسد (که می‌تواند به زودی باشد)، روند صعودی بعدی آغاز خواهد شد. و آن یکی حماسی خواهد بود. پروتکل بلاک چین Terra در شرایطی که در حال تبدیل شدن به یک منبع همیشگی خوش‌بینی بود، یکشنبه به خرید BTC خود ادامه داد  با توجه به منبع نظارت بر روی زنجیره BitInfoCharts، این کیف پول با موجودی 39897.98 بیت کوین (1.7 میلیارد دلار) نوزدهمین کیف پول بزرگ موجود بود.

 

Dogecoin

آلت‌کوین‌ها نیز در آن روز ثابت بودند و ده ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار بیش از ۱ درصد افزایش یا کاهش نداشتند.

دوج کوین بلافاصله از بقیه آلت کوین ها پیشی گرفت و با 8 درصد مثبت کندل روزانه را بست.

دلیل شفاف آن بخاطر توییتی از جانب ایلان ماسک بود که پرداخت با دوج را در تییتر پیشنهاد کرده بود.

منبع: کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا