ترید و ماینینگاخبار

فقط 2 ملیون بیت کوین قابل استخراج باقی مانده است.

مقدمه

19 میلیون بیت کوین استخراج شده و تنها 2 میلیون بیت کوین در 100 سال آینده باقی می ماند.

نوزدهمین میلیونمین بیت کوین (BTC) در روز جمعه استخراج شد، یک رویداد مهم برای ارز دیجیتال شماره یک. در حال حاضر نوزده میلیون بیت کوین در گردش است و تنها 2 میلیون بیت کوین هنوز تا سال 2140 استخراج نشده است (یا استخراج شده است).

در بلاک730002 که توسط SBI Crypto استخراج شد، 19 میلیون بیت کوین وارد گردش شد. SBI Crypto 6.32 BTC، تقریباً 293000 دلار برای تراکنش و پاداش بلاک به دست آورد.

احتمالاً یکی از ماینرهای بیت کوین دوستدار ESG در جهان، Kjetil Hove Pettersen از Kryptovault، به کوین تلگراف گفت: «ما تنها دو میلیون بیت کوین – کمتر از 10 درصد از کل – برای استخراج داریم. او ادامه داد:

شاید در نگاه اول این عدد کمی به نظر برسد، اما من معتقدم بهترین روزهای ماینینگ هنوز در پیش است.

برت د گروت، بنیانگذار یک شرکت استخراج گل بیت کوین، بیت کوین بلوم، به کوین تلگراف گفت: «19 میلیون بیت کوین استخراج شده امروز یک لحظه تاریخی است. او نتیجه گرفت که «ما را یک بار دیگر متوجه می‌شویم که کار ساتوشی ناکاموتا چقدر مهم بوده است .

 

تا امروز، السالوادور تنها دولت ملی است که بیت کوین را به عنوان ارز قانونی پذیرفته است.

اکنون السالوادور حمایت بیت کوین را برای جمع آوری پول آماده می کند. با این حال، چندین کشور دیگر از جمله برزیل نشانه های امیدوارکننده ای از پذیرش بیت کوین در سال 2021 نشان دادند. با وجود کمتر از 10 درصد از بیت کوین برای استخراج، تهاجمی ترین خریداران بیت کوین اگر بخواهند به جمع آوریبیت کوین ادامه دهند، با یک نبرد سخت روبرو می شوند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا