اخباررمزارز

سود کلان میم کوین PEPE

میم کوین PEPE که به تازگی خود را رغیب میم کوین های بزرگ بازار معرفی کرده است ترند بازار شده است.

بر اساس داده‌های بازار، قیمت میم کوین تازه‌ایجادشدۀ PEPE که برای رقابت با برترین میم کوین بازار یعنی دوج کوین (DOGE) معرفی شده، از زمان عرضه‌اش در آخر هفته گذشته تاکنون 21 هزار درصد افزایش یافته است. به این ترتیب، PEPE در حال حاضر موقعیتی را به عنوان هفتمین میم کوین بزرگ از نظر ارزش بازار، با ارزش کل تقریباً 94.6 میلیون دلار، به دست آورده است.

در 15 آوریل، یک سرمایه‌گذار به نام SmartMoney حدود 5.9 تریلیون کوین PEPE را به قیمت 0.125 اتریوم خرید که متعاقباً او را به یک میلیونر تبدیل کرد. بر اساس قیمت فعلی توکن PEPE، این سرمایه‌گذاری اکنون بیش از 1.4 میلیون دلار ارزش دارد.

میم کوین دیگری که اخیراً ترند شده، BOBO است که در 20 آوریل عرضه شد و ادعا می‌کند که PEPE بعدی است. اگرچه بسیاری از میم‌کوین‌ها به عنوان کلاهبرداری یا راگ پول برچسب خورده‌اند، اما برخی از این توکن‌های بدنام می‌توانند سودهای کلانی را به سرمایه‌گذاران ارائه دهند.

در هفته گذشته و با افت کلی بازار ارزهای دیجیتال، استفاده از کلمات کلیدی میم‌های محبوب افزایش یافت. عجیب است که این جهش‌ها در رسانه‌های اجتماعی به عنوان سیگنال‌های قابل‌اعتمادی برای پیش‌بینی روند بازارها ظاهر شده‌اند.

این همبستگی اساسی اولین بار توسط پلتفرم تحلیلی Santiment گزارش شد. در توییتی که در 22 آوریل منتشر شد، این شرکت بیان کرد که بازارهای ارز دیجیتال اغلب زمانی که کلمات کلیدی میم شروع به افزایش می‌کنند، بالا می‌روند و سقوط می‌کنند. از آنجایی که بازارهای کریپتو در هفته گذشته دچار افت شدند، ترند شدن کلماتی مانند pepe ،#babydoge# و bobo# را در فرکانس‌های بالا مشاهده کردیم. این جهش‌های اجتماعی سیگنال‌های قابل‌اعتمادی در بازار هستند.

منبع:فاین بولد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا