مقالاتاخبار

امکان رزرو هتل‌های کیش با رمزارز فراهم می‌شود

مهرداد تاوتلی دبیرکل جامعه هتل‌داران کیش در مصاحبه‌ای اعلام کرد رزرو هتل‌های کیش با استفاده از رمزارز‌ها برای گردشگران خارجی امکان پذیر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دبیرکل جامعه هتل‌داران کیش افزود که با توجه به مشکلات تحریم و امکان‌پذیر نبودن استفاده از روش‌های معمول پرداخت‌های بین المللی، امکان استفاده از ارز‌های دیجیتال برای گردشگران خارجی در جزیره کیش، با کمک متخصصان بومی فراهم می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت گردشگری ورزشی و نقش آن در ارتقا صنعت گردشگری، از راه اندازی سایت gokish هم خبر داد که در حال حاضر به زبان فارسی در حال ارائه خدمات است و طی 2 ماه آینده زبان‌های انگلیسی و عربی نیز به آن اضافه خواهد شد. عضو هیات مدیره جامعه هتل‌داران کیش درباره هموطنانی که به حضور در مسابقات جام جهانی علاقه دارند، گفت:

با توجه به هزینه‌های بالای اقامت و سفر به قطر، در صورت فراهم شدن پرواز‌ها و خطوط کشتیرانی بین کیش و دوحه، هموطنان می‌توانند با هزینه‌های مناسب و اقتصادی، ضمن اقامت در کیش، این بازی‌ها را از نزدیک تماشا کنند. جزیره کیش با توجه به نزدیکی به این کشور و تشابه آب و هوایی، در حال بررسی و تدارک گسترش زیرساخت‌ها برای گردشگران است.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا