مقالاتاخبار

پذیرش رمزارزها توسط ساعت ساز سوئیسی TAG Heuer در ایالات متحده

طراح و سازنده ساعت های لوکس TAG Heuer، اکنون رمزارزها را برای محصولات با کیفیت خود می‌پذیرد. Techniques d’Avant Garde (TAG)، که بیش از یک و نیم قرن پیش توسط Edouard Heuer در سوئیس تاسیس شد، این هفته گفت که مشتریان در ایالات متحده می توانند ساعت ها و لوازم جانبی آن را به صورت آنلاین با چندین رمزارز خریداری کنند. این شرکت در بیانیه مطبوعاتی خود توضیح داد:

“با افزایش تعداد مشتریانی که به طور منظم از رمزارزها استفاده می کنند، TAG Heuer قصد دارد نقشی کلیدی در تحول قریب الوقوع تجارت الکترونیک و فضاهای خرده فروشی داشته باشد.”

روش پرداخت جایگزین توسط پلتفرم پرداخت ارز دیجیتال Bitpay تسهیل می شود. خریداران می توانند با ده ها رمزارز از جمله بیت کوین (BTC)، بیت کوین کش (BCH)، اتریوم (ETH) و دوج کوین (DOGE) و همچنین پنج استیبل کوین دیگر خریدهای خودهای را انجام دهند. آن ها قادر خواهند بود تا 10000 دلار برای هر تراکنش بدون نیاز به حداقل هزینه پرداخت کنند.

فردریک آرنو (Frédéric Arnault)، مدیر عامل TAG، گفت: “از زمانی که بیت کوین برای اولین بار معامله شد، ما تحولات رمزارزها را به دقت دنبال کرده ایم.” این مدیر اجرایی افزود: “به عنوان یک ساعت ساز آوانگارد با روحیه ای نوآور، می دانستیم که TAG Heuer با وجود نوسانات، فناوری یکپارچه جهانی را در آینده نزدیک به کار خواهد گرفت.”

 

منبع : news.bitcoin

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا