اخبارمقالات

آینده ارزهای دیجیتال از نگاه سرمایه گزار معروف.

ریک رِیدر (Rick Rieder)، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری در شرکت بلک‌راک (Blackrock)، در مصاحبه جدید خود در مورد ارزهای دیجیتال صحبت کرده است. بلک‌راک که در زمینه سرمایه‌گذاری و مدیریت ثروت فعالیت می‌کند، با حدود ۱۰ تریلیون دلار دارایی تحت مدیریت، بزرگترین شرکت مدیریت دارایی در جهان است.

به گفته رِیدر، علی‌رغم افزایش ۰٫۷۵ درصدی نرخ بهره توسط فدرال رزرو ایالات متحده – که بیشترین افزایش این نرخ از سال ۱۹۹۴ است – ارزهای دیجیتال می‌توانند از این سقوط جان سالم به در ببرند. او می‌گوید:

من فکر می‌کنم بیت کوین و ارزهای دیجیتال، دارایی‌های بادوامی هستند. این یک کسب‌وکار بادوام است، اما کمی در مورد آن افراط شده است. (کریپتو) خیلی بی‌شباهت به حباب اینترنت نیست. اگر به سال‌های ۱۹۹۹ و ۲۰۰۰ برگردید، آیا اینترنت ایده بدی بود؟ نه!

رِیدر می‌گوید وقتی یک دارایی، ارزش ذاتی نداشته باشد، تعیین قیمت آن سخت است. اما او معتقد است که طی دو تا سه سال آینده، قیمت ارزهای دیجیتال بسیار بیشتر از قیمت‌های فعلی خواهد بود.
رِیدر پیش‌تر نیز از بیت کوین حمایت کرده بود. در نوامبر ۲۰۲۰، او گفته بود که بیت کوین می‌تواند جایگزین طلا شود. در سپتامبر سال گذشته نیز، او فاش کرد که بیت کوین دارد.

منبع:بیت کوین نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا