اخباررمزارز

منتظر بیت کوین 40 هزار دلار هستید؟ تحقیقات جدید می گوید سطح بحرانی بیت کوین در حال حاضر اینجاست

به گفته Filbfilb Decentrader، جدای از حمایت و مقاومت، همه چیز مربوط به چرخش سالانه قیمت بیت کوین دارد.

تحقیقات جدید می گوید بیت کوین (BTC) در یک نقطه “محور” قرار دارد و با نیروهای کلانی مواجه است که می توانند برای “ماه های آینده” بر آن تأثیر بگذارند.

در آخرین به روز رسانی بازار خود در 8 آوریل، مجموعه معاملاتی Decentrader خواستار توجه بیشتر به قیمت “پیوت سالانه” بیت کوین شد. همه نگاه ها به محور سالانه  پس از دو بار آزمایش مجدد در این ماه به حمایت 43000 دلاری است، احساسات بازار را تحت تأثیر قرار داد و مسیر خود را نزدیک به 50000 دلار تغییر داد. حرکت به زیر 46200 دلار – قیمت افتتاحیه برای سال 2022 – به خصوص دشوار بود، زیرا سقف مقاومت قیمت BTC را از اول ژانویه مشخص  بود. با بازبینی مجدد سطوح پایین تر، درخواست ها برای 40000 دلار یا حتی کمتر مطرح می شود،منطقه ای برای نگه داشتن گاوها در حال حاضر اینجاست. این به شکل محوری سالانه است، سطح قیمتی که در سال 2022 در حدود 43500 دلار قرار دارد – درست تا قیمت لحظه ای 8 آوریل.

تحلیلگر Filbfilb توضیح داد: “بیت کوین از Pivot سالانه رد شد، سطحی که در هیچ یک از بازارهای نزولی چرخه 4 ساله گذشته شکسته نشده است.” “این، اگرچه بسیار محتمل است، اما برای سطح حمایت/مقاومت هفتگی در حدود 43 هزار دلار را شکستند، ناامیدکننده بود.”

اگر سناریوی کنونی واقعاً یک فاز “بازار نزولی” برای BTC/USD را نشان دهد، نزدیک شدن به بالاتر از محور، به ویژه در بازه‌های زمانی بالاتر، نه تنها صعودی بلکه یک رویداد تاریخی غیرعادی خواهد بود. شکستن بالاتر از محور سالانه می‌تواند به معنای گسست از هنجار چرخه 4 ساله باشد و می‌تواند نشان دهد که بیت کوین در مسیر قیمت‌های بسیار بالاتر خواهد بود، اما برای  سطح هفتگی باید توسط گاوها حمایت شود.

به نظر می‌رسد ماه‌های آتی  با سیاست‌های بانک مرکزی مرتبط هستند، زیرا تورم و اقدامات برای مبارزه با آن تشدید می‌شود.  بیت کوین در آوریل به پایین ترین حد خود سقوط کرد زیرا قدرت دلار آمریکا به بالاترین حد خود از می 2020 رسید تحلیلگران موافق هستند که کاهش ترازنامه فدرال رزرو ایالات متحده احتمالاً سهام و دارایی ها را تحت فشار قرار می دهد و بنابراین بیت کوین جذابیت خود را از دست می دهد.

Filbfilb با این مخالفت‌های قدرتمند موافقت کرد و استدلال کرد که اقدام فدرال رزرو می‌تواند بر عملکرد قیمت BTC «برای ماه‌های آینده» تأثیر بگذارد. اما اینکه بیت کوین چقدر می تواند پایین بیاید، ممکن است به جذب نقدینگی بستگی داشته باشد. احساساتی که از طریق نرخ های تامین مالی مشتقات نشان داده شده است، علیرغم تضعیف عملکرد قیمت لحظه ای، همچنان به نفع صعودی خود ادامه می دهد و شانس آبشار انحلال را به سمت پایین افزایش می دهد.

منبع:کوین تلگراف

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا