اخبارترید و ماینینگرمزارز

اکسی اینفینیتی: قیمت AXS علیرغم کاهش 90 درصدی در حال حاضر، با خطر زیان‌های عمیق‌تری مواجه است

(AXS) پس از رسیدن به قیمت 172 دلار در نوامبر 2021، تقریباً 90 درصد کاهش یافته است.

اصلاح شدید AXS آن را به یکی از بدترین دارایی های دیجیتالی در میان ارزهای دیجیتال با رتبه برتر تبدیل کرده است. علاوه بر این، با توجه به ترکیبی از کاتالیزورهای فنی و اساسی که در زیر فهرست شده‌اند، ممکن است در ماه‌های آینده کاهش بیشتری داشته باشد.

تعداد بازیکنان کم اکسی اینفینیتی، تقاضای AXS را کاهش می دهد.

برای جمع‌بندی، AXS به عنوان یک ارز در اکوسیستم بازی اکسی اینفینیتی عمل می‌کند و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا توکن‌های غیرقابل تعویض بومی (NFT)، مجموعه‌ای از حیوانات خانگی دیجیتال به نام «Axies» را خریداری کنند.

همچنین Axs به عنوان یک قابلیت عمل می کند که بازیکنان می توانند برای پرورش اکسی جدید خرج کنند.

کاربران جدیدی که وارد اکوسیستم Axie Infinity می شوند به Axies نیاز دارند تا آنها را در نبرد با سایر Axies قرار دهد. هنگامی که آنها برنده می شوند، پلتفرم به آنها توکن بومی دیگری به نام Smooth Love Potion (SLP) پاداش می دهد در حالی که برنده شدن در مسابقات بزرگتر به آنها AXS می دهد.

اکوسیستم Axie Infinity

اکوسیستم مراحلی را طی کرده است، همانطور که در بالا ذکر شد، در سال 2022، با کاهش تعداد بازیکنان آن  از 63،240 در ژانویه به 8950 بازیکن در ماه ژوئن – طبق داده های ارائه شده توسط Dapp Radar، تقریباً 85٪ کاهش یافته است. جالب اینجاست که این همزمان با کاهش 80 درصدی قیمت AXS در همان دوره است.

قیمت AXS به زیر پشتیبانی کلیدی رسیده است.

هجوم فاندامنتال های منفی قیمت AXS را به زیر سطح حمایت کلیدی رسانده است که ممکن است منجر به حرکت های نزولی طولانی مدت در هفته های آینده شود.

AXS در این هفته به زیر محدوده حمایت 18 تا 19 دلار سقوط کرد، که در محدود کردن تلاش‌های نزولی آن از ابتدای ماه مه مؤثر بود.

منبع:کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا