اخباررمزارز

گزارش شرکت تحلیلی گلس نود از هولدر های بیت کوین چیست؟

شرکت تجزیه و تحلیل آن چین گلس‌نود در گزارشی عنوان کرد که اکثر بیت کوین‌های موجود در بازار، سه ماه هولد شده‌اند و جابه‌جایی نداشته‌اند که مشابه با پایین‌ترین سطح قیمتی بازار بیت کوین است.

قیمت بیت کوین در زمان نگارش این خبر به ۲۱ هزار دلار رسیده است و طبق داده‌های گلس‌نود، حدود ۴۵٪ از دارندگان بیت کوین در ضرر به سر می‌برند.
گلس‌نود در توییتی در ۱۶ جولای اشاره کرد که بیش از ۸۰ درصد از کل دارایی سرمایه‌گذاری شده در بیت‌کوین حداقل برای سه ماه دست نخورده باقی مانده است.

به گفته این شرکت، این نشان دهنده آن است که بخش بزرگی از عرضه این رمزارز غیرفعال شده و مالکان تمایلی به فروش در قیمت‌های پایین‌تر ندارند و کماکان این روند رو به رشد است.
هفته گذشته، دیوید دوونگ (David Duong)، رئیس بخش تحقیقات کوین‌بیس، در گزارشی با عنوان “سطح گریز” نوشت که داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که تقریباً تمام فروش اخیر بیت‌ کوین از طرف سرمایه‌گذاران کوتاه مدت بوده است.

سرمایه‌گذاران بلند مدت حدود ۷۷ درصد از کل عرضه را در اختیار دارند که حدود ۳ درصد از ابتدای سال کاهش یافته است اما همچنان بسیار بالا است.

وی در ادامه افزود:

ما این را یک شاخص احساسات مثبت در بازار می‌دانیم زیرا معتقدیم احتمال کمی وجود دارد که هولدرهای بلندمدت سرمایه خود را در این دوره‌های آشفتگی بازار بفروش برسانند.

منبع:کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا