ترید و ماینینگ

درآمد زایی از بازی بلاکچینی کریپتومون.

معرفی بازی کریپتومون:

بازی کریپتومون یک بازی بلاکچینی مبتنی بر توکن‌های NFT و مخصوص درآمدزایی است که در آن، بازیکنان به پرورش، آموزش و مراقبت از هیولاهای متحرکی به نام کریپتومون‌ها می‌پردازند. بازی Kryptomon یک پروژه گیم‌فای (GameFi- ترکیب بازی و امور مالی غیرمتمرکز) است که روی شبکه هوشمند بایننس (BSC) ساخته شده است. گیم‌پلی بازی کریپتومون شباهت زیادی به بازی‌های پوکمون، تاماگوچی و کریپتوکیتیز دارد.

بازی Kryptomon یک تجربه بازی همه‌جانبه را در متاورس کریپتومون فراهم می‌کند. در این بازی، کاربران نقش مربی یا تربیت‌کننده هیولاهای خود را بازی می‌کنند و با مربیان دیگر، رو در روی هم قرار می‌گیرند. بازیکنان می‌توانند از ابزارها و روش‌های موجود برای برنده شدن و شکست دادن حریفان خود استفاده کنند. لازم به ذکر است که سطح کریپتومون‌ها، به طور مستقیم روی گیم‌پلی کاربران تأثیر می‌گذارد.

ارز دیجیتال KMON در آگوست سال ۲۰۲۱ و با قیمت ۰٫۰۶۳ دلار به بازار عرضه شد. بلافاصله پس از عرضه و در اوایل ماه سپتامبر، قیمت این توکن تا ۰٫۰۷۹ دلار افزایش یافت، ولی در اواخر همان ماه، قیمت ارز دیجیتال KMON تا ۰٫۰۳۱ دلار سقوط کرد.

توکن بازی کریپتومون:

همان‌طور در بخش‌های قبلی به آن اشاره شد، KMON توکن اصلی بازی Kryptomon است که به عنوان یک توکن BEP-20 در شبکه هوشمند بایننس ایجاد شده و به عنوان ارز درون بازی عمل می‎‌کند. عرضه کل ارز دیجیتال KMON برابر با ۱ میلیارد واحد در نظر گرفته شده است.

بازی Kryptomon یک بازی مبتنی بر توکن‌های NFT و یک بازی درآمدزا است که به بازیکنان اجازه می‌دهد که از طریق گیم‌پلی آن، درآمد کسب کنند. برای کسب درآمد، بازیکنان باید وارد نبرد شوند. به همین دلیل، تربیت و پرورش هیولاهای دیجیتالی بسیار مهم است؛ چراکه برای شکست دادن حریفان، به ویژگی‌ها و نقاط قوت خاصی نیاز خواهید داشت.

منبع:کریپتوپتیتو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا