رمزارزاخبار

خالق کاردانو:چارلز هاسکینسون علت افت قیمت رمزارزها را بیان میکند.

بنیانگذار کاردانو، چارلز هاسکینسون، در “یک روز قرمز دیگر در بازارها” صحبت می کند، او به دلیل سخنرانی اخیر جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در جکسون هول، با استناد به گزارش CNBC، اظهار میکند:

بازارها در روز جمعه پس از آن که جروم پاول، رئیس فدرال رزرو وعده داد که بانک مرکزی از ابزارهای خود برای مبارزه با تورم که هنوز در بالاترین سطح خود در بیش از 40 سال گذشته است، «به شدت استفاده خواهد کرد» سقوط کرد.

پاول در سخنرانی سالانه سیاست جکسون هول خود تأکید کرد که نرخ‌ های بهره بالاتر احتمالاً «برای مدتی ادامه خواهند داشت و سابقه تاریخی به شدت نسبت به سیاست‌های کاهش زودهنگام هشدار می‌دهد». این اظهارات در بحبوحه نشانه هایی مطرح می شود که تورم ممکن است به اوج خود رسیده باشد اما هنوز به وضوح کاهش نیافته است. همانطور که پاول بیان کرد، فدرال رزرو تحت تاثیر یک یا دو ماه اطلاعات قرار نخواهد گرفت.

هاسکینسون گفت: “ما شاهد آنچه سال‌ها پیش ronPaul گفت هستیم. فدرال رزرو دو گزینه دارد. اقتصاد را با نرخ‌های بهره بالا بکشید یا ارز را با تورم نابود کنید.” خالق کاردانو افزود: ارزهای دیجیتال راه خروج از این جنون هستند. نمی توان به بانک های مرکزی با سیاست های پولی اعتماد کرد. آنها برای روند سیاسی کار می کنند و به دو نسل از سیاستمداران یک چک سفید دادند که اکنون باید آن را پوشش دهیم. قبل از اینکه بهتر شود، بدتر شوم.”

افت 8 درصدی ADA از زمان اظهارات پاول، بیت کوین بیش از 8 درصد سقوط کرده است و کل بازار ارزهای دیجیتال را به همراه دارد.

کاردانو در زمان انتشار این خبر 27 آگوست با 8 درصد کاهش به 0.447 دلار معامله شد. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، هنگامی که در مورد عملکرد ضعیف ارز بومی ADA سوال شد، چارلز هاسکینسون، بنیانگذار Cardano گفت که ارزهای دیجیتال وارد بازار نزولی شده اند. با وجود کاهش قیمت، شبکه Cardano به گسترش خود ادامه می دهد.

منبع:یوتودی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا