ترید و ماینینگاخبار

تمام نگاه‌ها به CPI ماه مارس است.

شاخص قیمت مصرف‌کننده یا CPI ماه مارس آمریکا قرار است در تاریخ ۱۲ آوریل منتشر شود. معمولا انتشار CPI به افزایش نوسانات دارایی‌های پرریسک منجر می‌شود و احتمال شاهد فیک اوت (شکسته شدن جعلی سطوح حمایتی و مقاومتی) در بازار رمزارزها در این مواقع زیاد است.

ابهامات بسیاری در رابطه با تاثیر CPI بر بازار وجود دارد. در حالی که معامله‌گران به دنبال فروکش کردن سریع‌تر از انتظار تورم هستند، فدرال رزرو نظر دیگری دارد و ماه پیش اعلام کرد ممکن است بازهم نرخ بهره را افزایش دهد.

با این حال، یک واگرایی بین تصمیمات انقباضی فدرال رزرو و بازارهای مالی ایجاد شده است و باور عمومی نیز بر این است افزایش نرخ بهره برای مدت طولانی ادامه نخواهد داشت.

بر اساس ابزار FedWatch گروه CME، احتمالا جلسه آتی کمیته بازار آزاد فدرال با افزایش ۰.۲۵٪ نرخ بهره پایان خواهد یافت. البته این اعداد و احتمالات ممکن است با انتشار CPI ماه مارس تغییر کنند.

جیمز چوی (James Choi)، تحلیلگر اقتصاد کلان و بازار سهام معتقد است با انتشار CPI ماه مارس، شاخص دلار آمریکا (DXY) یک سقوط آزاد سه ماهه را تجربه خواهد کرد که به نفع بازارهای پرریسک خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا