اخباررمزارز

شرکت تحقیقاتی پیش‌بینی می‌کند که 3.6 میلیون آمریکایی برای خرید در سال 2022 از ارز دیجیتال استفاده کنند.

به گفته یک شرکت تحقیقاتی، تعداد بزرگسالانی که در ایالات متحده از رمزنگاری برای خرید در سال 2022 استفاده خواهند کرد به 3.6 میلیون نفر افزایش خواهد یافت. گزارشی که توسط Insider Intelligence منتشر شده است نشان می دهد که ارزش کریپتو به عنوان وسیله پرداخت امسال 70 درصد افزایش می یابد.

این شرکت پیش‌بینی می‌کند که تا پایان سال، 3.6 میلیون بزرگسال آمریکایی از رمزنگاری برای خرید استفاده خواهند کرد. به گفته دیوید موریس، تحلیلگر اصلی این شرکت، نوسانات کریپتو با رشد استفاده از استیبل کوین کاهش می یابد. همانطور که CBDC ها در حال توسعه هستند، تمرکز بیشتری روی رمزارزها که تبدیل به وسیله ای برای پرداخت می شوند، معطوف خواهد شد.

ما همچنین انتظار داریم که گزینه‌های رمزنگاری بیشتری در نحوه پرداخت افراد، مانند کارت‌ها و کیف پول‌های دیجیتال، لایه‌بندی شوند. این عوامل باید باعث افزایش نرخ رشد پرداخت کریپتو در چند سال آینده شود.» این شرکت همچنین پیش‌بینی می‌کند که تا پایان سال 2022، بزرگسالان آمریکایی که کاربران کریپتو هستند به 33.7 میلیون نفر افزایش خواهد یافت. در سال 2023، این شرکت انتظار دارد این تعداد حتی بیشتر از این به 37.2 میلیون افزایش یابد. این اعداد به طور قابل‌توجهی کمتر از ادعاهای قبلی در مورد مالکیت کریپتو هستند. در ایالات متحده به 46 میلیون در سال 2021 رسید.

در همین حال، نظرسنجی انجام شده توسط صرافی Gemini نشان داد که سرمایه‌گذاران جدید کریپتو در سال گذشته در هند، برزیل و هنگ کنگ تقریباً دو برابر شده‌اند. بیش از نیمی از شرکت کنندگان در این نظرسنجی در این کشورها اشاره کردند که سرمایه گذاری در رمزارز را در سال 2021 آغاز کردند.

نظرسنجی

بیش از یک چهارم از هزاره های ایالات متحده قصد دارند از رمزنگاری برای تأمین بودجه بازنشستگی استفاده کنند.

یک نظرسنجی که توسط Arcane Research و Ernst & Young انجام شد نشان داد که مالکیت کریپتو در میان زنان نروژی نیز دو برابر شده و از 3 درصد در سال 2021 به 6 درصد در سال جاری رسیده است. از سوی دیگر، این مطالعه همچنین اشاره کرد که مالکیت مردان نیز از 6 درصد در سال 2019 به 14 درصد در سال 2022 افزایش یافته است.

 

منبع:cointelegtaph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا