مقالاتاخبارترید و ماینینگ

تحلیل تکنیکال سولانا (SOL)؛ سه شنبه 31 خرداد

رمزارز سولانا(SOL) از 15 مه(25 اردیبهشت) ، سقف های قیمتی پایین تری به ثبت رسانده است که می توان با یک خط روند آنها را بهم متصل کرد. کف نوسان 14 ژوئن(24 خرداد) در 25.17 دلار در بالای سطح حمایت 24.52 دلاری ، به عنوان یک پایه و اساس برای سولانا عمل کرد. در نتیجه ، افزایش فشار خرید در این حدود منجر به جهش 36 درصدی SOL در عرض یک هفته شد.

روند صعودی همچنین منجر به عبور سولانا از این خط روند نزولی شد و در حال حاضر این آلت کوین در حدود سطح 35 دلاری نوسان می کند. هرگونه تلاش سولانا برای عبور از مقاومت 38.22 دلاری ، خنثی خواهد شد. بنابراین، سولانا به احتمال زیاد عقب نشینی کرده و اصلاح خواهد شد.

در نتیجه، قیمت سولانا احتمالاً به سمت این خط روند نزولی پیش خواهد رفت اما در شرایطی که فشار فروش بالا باشد ، سرمایه گذاران می توانند انتظار داشته باشند که SOL به سمت سطح حمایت هفتگی در 24.52 دلار حرکت کند. در صورتی که فروشندگان ، سولانا را به زیر این سطح حمایتی برسانند ، شرایط وخیم خواهد شد.

در چنین حالتی، قیمت سولانا می تواند سطح حمایت 19 دلاری را مجددا مورد امتحان قرار دهد. سرمایه گذاران باید در اینجا احتیاط کنند زیرا چنین کاهشی می تواند منجر به لیکوئید شدن کیف پول نهنگ شود. در نتیجه ، قیمت می تواند به سطوح پایین تری افت کند.

نمودار روزانه جفت ارز SOL/USDT :

از سوی دیگر، اگر قیمت سولانا با کندلی روزانه در بالای سطح 38.22 دلاری بسته شود، خرس ها به طور موقت از بازار عقب نشینی خواهند کرد و گاوها این فرصت را خواهند داشت که قیمت را 23 درصد افزایش دهند و به سد مقاومت هفتگی در 47.43 دلار برسانند.

 

منبع : FXSTREET

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا