ترید و ماینینگاخبار

تحلیلگران در مورد گام بعدی بیت کوین پس از آزمایش مجدد 45.5 هزار دلاری بحث می کنند.

مقدمه

بیت کوین سرانجام به منطقه حمایتی پیش بینی شده 45000 دلار رسید، اما تحلیلگران دیدگاه های متفاوتی در مورد اینکه آیا ادامه یا تثبیت گام بعدی خواهد بود، متفاوت است.

درخواست های سرخوشانه برای بازگشت به بازار صعودی ممکن است کمی زود باشد، به خصوص پس از اینکه گاوهای بیت کوین (BTC) نتوانستند قیمت را به بالای 46000 دلار در 31 مارس برسانند. حتی با وجود عقب نشینی فعلی، تحلیلگران همچنان انتظار حمایت کمتری دارند.

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهد که تلاش امروز برای بالا بردن قیمت بیت‌کوین به بالای 47500 دلار توسط خرس‌ها رد شد و باعث شد تا ارز دیجیتال برتر به 45500 دلار سقوط کند.

نگاه تحلیل گران به چارت بیت کوین

در اینجا نگاهی داریم به آنچه که چندین تحلیلگر در بازار در مورد عقب نشینی قیمت بیت کوین می گویند و اینکه آیا معامله گران باید برای ضرر بیشتر آماده شوند یا برای حرکت بالاتر آماده شوند یا خیر.

این فقط یک اصلاح کوتاه مدت است.

همه معامله‌گران با کاهش قیمت بیت‌کوین در روز پنج‌شنبه تحت فشار قرار نگرفتند، از جمله تحلیلگر بازار و کاربر مستعار توییتر IncomeSharks، از افت قیمت منتشر کرد و اشاره کرد که «به نظر می‌رسد بیت کوین در تایم فریم4h می‌خواهد کمی اصلاح شود.

IncomeSharksدر توییت گفت :

“این روند ادامه دار نزولی نیست، من فقط متوجه 3 دلیل هستم که یک اصلاح کوچک منطقی است. Supertrend ثابت است، ما احتمالاً این شکست را دوباره آزمایش خواهیم کرد و می توانیم در خط روند جهش کنیم. زمان خوبی برای سود بردن من است.

از سویی تحلیل گران معتقدند بیت کوین مطابق تصویر الگوی دبل باتن سعودی راتشکیل داده است و برای ادامه روند سعودی نیاز به اصلاح کمی دارد.

از طرفی تمام پشتیبانی ها و حمایت های مهم در ناحیه 42 تا 45 هزار دلار بیت کوین قرار دارد.

یک رفتار مشابه از بیت کوین در سال 2012 و 2022:

 

دیدگاه کلان تری در مورد آینده بیت کوین توسط تحلیلگر و کاربر مستعار توییتر BTCFuel ارائه شده است که  در مقایسه عملکرد قیمت بیت کوین در سال 2012 با حرکت فعلی آن منتشر کرده است و پیشنهاد می کند که «پس از افزایش 28 درصدی در 2 هفته گذشته و شکستن یک مقاومت بزرگ، برخی از ادغام جانبی باید برای بیت کوین خوب باشد.

در ماه‌های آینده، من معتقدم که بیت‌کوین مانند سال 2012 به آرامی و پیوسته به سمت بالا حرکت خواهد کرد.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر به 2.087 تریلیون دلار و نرخ تسلط بیت کوین 46.2 درصد است.

سخن پایانی

این مطلب صرفا دیدگاه تحلیل گران در مورد قیمت بیت کوین بود و جنبه آموزشی دارد.

منبع:کوین تلگراف

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا