مقالاتاخبار

بازی جدید کسب درآمد توسط بلاکچین خصوصی G4AL منتشر می شود

مانل سورت (Manel Sort)، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Games for a Living (G4AL)، در حال کار بر روی یک بازی رایگان جدید است که بر روی گرافیک های درخشان و روایت های جذاب تمرکز دارد. بازی در قالب Elemental Raiders، یک بازی PvP و PvE نوبتی رایگان خواهد بود. تراکنش های دارایی درون بازی نیز بر روی بلاکچین خصوصی G4AL ساخته خواهد شد.

سورت که یکی از پیشگامان Candy Crush نیز هست، در مورد مفهوم بازی آزاد صحبت کرد:

“کاهش سد ورود از نظر هزینه یکی از مواردی بود که مخاطبان جهانی بازی را فراتر از محدودیت های قبلی خود گسترش داد. توسعه دهندگان بازی رایگان در ابتدا امیدوار بودند که مخاطبان اصلی بازی را جذب کنند، اما با حذف هزینه های اولیه خرید، در نهایت افرادی را جذب کردیم که در غیر این صورت هرگز بازی نمی کردند.”

سورت همچنین اضافه کرد که ارائه بازی هایی با پایه لذت بخش تر با خریدهای اضافی در بازی، دوستداران بازی بیشتری را به همراه دارد. همچنین، درآمد مداوم حاصل از خریدهای درون برنامه ای به توسعه دهندگان، کمک مالی مداوم برای توسعه ویژگی های جدید و به روزرسانی بازی در طول زمان را می دهد.”

گزارش ها ادعا می کنند که بازی های رایگان سه بازی برتر تمام دوران را تشکیل می دهند. در تلفن های همراه، جایی که بازی های رایگان با خریدهای درون‌بازی واقعاً رونق داشت، محبوبیت این مدل بارزتر است، به طوری که بازی‌هایی مانند PUBG Mobile پس از عرضه در سال 2018 (1397)، 1.1 میلیارد دانلود داشتند.

Games for a Living بازی های بلاک چین را برای مردم سراسر جهان به ارمغان می آورد. این شرکت بازی های بلاک چین را با ویژگی‌هایی مانند NFT یا توکن ها ایجاد، منتشر و تسهیل میکند که مانند بازی‌های AAA معمولی، سرگرمی و گرافیک خیره کننده بصری در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

 

منبع : coinquora

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا