اخباررمزارز

لونا 2 در روز اول معاملاتی خود تا 30 دلار پیش رفت سپس 80 درصد سقوط کرد.

زنجیره جدید لونا 2 امروز، 28 می، در ساعت 6 صبح UTC فعال شد، زیرا میلیون‌ها کیف پول ،توکن جدید را دریافت کردند. زنجیره پیدایش همچنین در ساعت 8 صبح UTC در ByBit شروع به معامله کرد. قیمت از 0.30 دلار شروع شد و در 30 دقیقه اول معاملات به 30 دلار رسید. با این حال، اوج کوتاه مدت بود زیرا قیمت در 3 ساعت بعد به 5.30 دلار سقوط کرد.

در زمان نگارش این مقاله، LUNA 2.0 در سایر صرافی‌های بزرگ مانند Binance در دسترس نیست، زیرا صرافی‌ها همچنان از طریق پردازش ایردراپ توکن‌ها برای کاربران خود کار می‌کنند.

قیمت برای چندین ساعت در حدود قیمت 6 تا 7 دلار تثبیت شد اما در حال حاضر روند نزولی دارد و قیمت در زمان انتشار فقط 5.70 دلار بود. فشار فروش برای زنجیره جدید به طرز شگفت‌انگیزی بالاست، زیرا بسیاری از سرمایه‌گذاران پس از از دست دادن اعتماد خود به اکوسیستم Terra پس از رویدادهای فاجعه‌بار چند هفته گذشته، پول خود را نقد می‌کنند. علاوه بر این، بدون استیبل کوین UST در زنجیره جدید، تنها استفاده از توکن لونا در اداره اکوسیستم است.

این یک داستان در حال توسعه است زیرا بلاک چین جدید LUNA تنها به مدت شش ساعت در حال اجرا بوده است. بسیاری از سرمایه گذاران هنوز ایردراپ خود را جبران نکرده اند، بنابراین فشار فروش می تواند با توزیع بقیه توکن ها ادامه یابد.

منبع:کریپتوسل دات کام

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا