اخباررمزارز

گروه هکری انانیموس به سراغ بنیان گذار لونا (دووکوان) می رود!

گروه انانیوس متعهد شده است که “اطمینان حاصل شود” بنیانگذار ترا در رابطه با فروپاشی اکوسیستم های (LUNA) و TerraUSD (UST) در ماه می، “در اسرع وقت به عدالت سپرده شود”.

روز یکشنبه، ویدیویی که ظاهراً از گروه هکرهای انانیموس دریافت شده بود، فهرستی از تخلفات ادعایی دووکوان، از جمله نقد کردن 80 میلیون دلار در ماه از LUNA و UST قبل از فروپاشی آن، و همچنین نقش او در سقوط کوین پایدار Basis Cash را مجدداً تکرار کرد. ، که گویا دوو کوان با نام مستعار “ریک سانچز” در اواخر سال 2020 در  آن همکاری کرد.

این گروه هکری به دووکوان گفت:

«دو کوون، اگر گوش می‌دهید، متأسفانه، هیچ کاری نمی‌توان انجام داد تا آسیبی که وارد کرده‌اید را برگرداند. در این مرحله، تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که شما را مسئول بدانیم و مطمئن شویم که در اسرع وقت به دست عدالت سپرده می‌شوید.»
این گروه هکری اعلام کرد که از زمانی که دوو کوان برای افشای جنایات ادعایی خود وارد فضای رمزنگاری شده است، به بررسی اقدامات خود می‌پردازد.

این گروه اعلام کرد: از زمانی که دووکوان  وارد فضای رمزنگاری شده است، در حال بررسی تمام تاریخچه اوست تا ببیند ما چه چیزهایی را می‌توانیم آشکار کنیم.

منبع:کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا